معرفی و دانلود بازی آرکید Bruce Lee Dragon Run

بروس لی یکی از شخصیت های افسانه ای هنرهای رزمی می باشد که کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با این شخصیت اسطوره ای آشنا نباشد به همین دلیل است که تاکنون فیلم ها و بازی های مختلفی درباره او ساخته شده است.

موبنا – به تازگی نیز استودیو ketchapp نیز یک بازی در سبک آرکید به نام Bruce Lee Dragon Run ساخته است که تاکنون استقبال زیادی از آن در پلی استور شده است و توانسته نمره ی بسیار خوب ۴.۴ از ۵ را در این سایت کسب کند.

Bruce Lee Dragon Run
Bruce Lee Dragon Run

گیپ پلی این بازی آرکید شباهت زیادی به سایر بازی های استودیو کچاپ دارد و در واقع گیم پلی بازی بصورت راننینگ می باشد که در آن بروس لی در یک مسیر مستقیم در حال دویدن است و شما بایستی با ضرب زدن و کشیدن انگشت خود بر روی صفحه نمایش گوشی او را هدایت نمایید. البته گیم پلی بازی از آنچه فکر می کنید چالشی تر است و در مسیر خود بایستی از روی انواع موانع مختلف مانند توپ های آتیشن و تیغ های برتده بپرید و هر از گاهی نیز نینجاهای کوچکی که در مسیرتان قرار می گیرند را با لگد نابود کنید. هر چقدر که در بازی پیشرفت کنید و به مراحل بالاتر بروید موانعی که در مسیر شما قرار می گیرند سخت و چالشی تر می شوند.

Bruce Lee Dragon Run
Bruce Lee Dragon Run

در طی برخی از مراحل بازی نیز بایستی هدایت یک ازدها را برعهده بگیرد و سکه های موجود در مسیر خود را جمع آوری نمایید که از هیجان خوبی برخوردار است. با استفاده از سکه های معدودی که در طول بازی جمع اوری می کنید می توانید کاراکتر بازی را شخصی سازی نمایید و ظاهری جدید به بروس لی ببخشید. همچنین در بازی ۱۶ شخصیت قابل بازی دیگر وجود دارد که می توانید به مرور زمان آن ها را آزاد کنید.

تصاویر بازی Bruce Lee Dragon Run :

دانلود بازی Bruce Lee Dragon Run :

معرفی و دانلود بازی آرکید Bruce Lee Dragon Run

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا