دانلود Score! Hero بازی شبیه‌ساز فوتبال

موبنا – این بازی تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار نصب گردیده و توانسته رتبه‌ی مطلوب ۴.۶ از ۵ را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد. در این بازی باید قهرمان باشید! پاس بدهید، دریبل کنید، شوت بزنید و با زدن گل و کسب امتیاز تبدیل به یک بازیکن افسانه‌ای شوید.

بازی Score! Hero

بازی Score! Hero به صورت مرحله ای طراحی شده است و در آن شما به انجام حرکاتی نظیر پاس دادن، شوت زدن، دفاع کردن، کرنر، ضربه ایستگاهی، سانترهای بدون نقص، نفوذ به دفاع حریف، زدن ضربه‌های فنی و شوت‌های چرخشی، پنالتی، در نهایت گل زدن و سایر تاکتیک‌های فوتبالی پرداخته و بیش از ۵۸۰ مرحله را پشت سر می‌گذارید تا در نهایت تبدیل به یک ستاره فوتبال بشوید.

Score! Hero

محیط بازی کاملا سه بعدی است و اجازه حرکت آزادانه را به شما می‌دهد. گرافیک نسل جدید بازی، که با برخورداری از جلوه‌های تصویری چشم نواز و خیره کننده می‌تواند هر کاربری را متحیر سازد. در رابطه با گیم پلی بازی باید اظهار کرد که بر خلاف برخورداری از جزئیات سنگین گرافیکی و افکت های با کیفیت، بازی بسیار روان بوده و با اکثر دستگاه های اندروید با قدرت سخت‌افزاری متفاوت، مشکلی نخواهد داشت.  اگر از طرفداران بازی‌های فوتبال هستید تحت هیچ شرایطی این بازی را از دست ندهید.

دانلود Score! Hero

ویژگی‌های بازی Score! Hero :

بازی «امتیاز بگیر! قهرمان»

بازی «امتیاز بگیر! قهرمان» یک بازی رایگان بوده اما در مواردی دارای پرداخت درون برنامه‌ای است. بازی به صورت آنلاین بوده و استفاده از اینترنت برای دانلود محتویات آن لازم است.

دانلود بازی Score! Hero

تغییرات نسخه‌ی جدید بازی Score! Hero :

تیزر تبلیغاتی بازی Score! Hero :

دانلود آخرین نسخه‌ی بازی Score! Hero :

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با حجم ۹۷ مگابایت

دانلود فایل نصبی مود بازی با حجم ۹۳ مگابایت

 منبع: اندروید زوم
خروج از نسخه موبایل