دانلود Gorogoa؛ بازی معمایی و سرگرم کننده گوروگوآ برای اندروید

بازی Gorogoa یکی از بازی‌های زیبا و جذاب در سبک بازی‌های معمایی و ماجراجویی است که با گرافیک فوق العاده و طراحی چشم‌نواز نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند.

موبنا – این بازی محصول استودیو بازی سازی Annapurna Interactive است که برای سیستم‌های عامل اندروید به بازار عرضه شده است. در این بازی مهیج شما باید پنج گوی رنگی را از مناطق مختلف به دست آورید.

داستان این بازی چندان هم ساده و یک خطی نیست. از ابتدای بازی فضای خاص و نحوه روایت منحصر به فرد داستان بی‌شک نظر بازیکنان را به خود جلب خواهد کرد. در این بازی ده‌ها معما و پازل منحصر به فرد و خاص در مقابل شما قرار خواهد داشت که باید هر کدام را پشت سر بگذارید تا بتوانید بازی را به اتمام برسانید. در زیر می‌توانید برخی از تصاویر این بازی زیبا و سرگرم‌کننده را مشاهده کنید.

این بازی که چند روزی است نسخه اول آن در گوگل پلی منتشر شده توانسته در این مدت کوتاه با کسب امتیاز ۴.۴ از ۵ و با بیش ۵۰۰ بار دانلود به یکی از بازی‌های محبوب گوگل پلی در این سبک تبدیل شود. کاربران سیستم‌های اندروید ۴.۱ به بالا می‌توانند این بازی را از وبسایت اندروید زوم به صورت رایگان دانلود کنند. در زیر برخی از ویژگی‌ها و تغییرات نسخه جدید اشاره شده است و تریلری از این بازی را می‌توانید مشاهده کنید.

برخی از ویژگی‌های بازی Gorogoa

  • وجود پازل‌های جذاب و درگیرکننده
  • گیم پلی کاملا جدید و فانتزی
  • جزئیات بسیار زیاد در گیم پلی
  • سیستم جدید روایت داستان

تریلری از بازی Gorogoa    

دانلود فایل APK بازی با لینک مستقیم

دانلود فایل دیتا بازی با لینک مستقیم

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی  Gorogoa

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلودکرده و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه‌  unity.Annapurna.Gorogoa را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

 

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا