اجرای موفق طرح اولیه خدمات بانکداری شرکتی در بانک توسعه صادرات ایران

با اجرای موفق طرح اولیه خدمات بانکداری شرکتی بانک توسعه صادرات، طرح توسعه آن از سه شعبه به ۱۲ شعبه می رسد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، نشست یکروزه آغاز خدمات بانکداری شرکتی در این بانک در محل سالن همایشهای برج توسعه صادرات با حضور عضو محترم هیأت مدیره، جمعی از مدیران بانک و مدیران عامل شرکت های تابعه، رؤسا و رابطان بانکداری شرکتی ۱۲ شعبه منتخب بانک برگزار شد.
در این نشست آقای محمدجعفرمزده عضو هیأت مدیره بانک، با برشمردن نکاتی درباره ضرورت و اهمیت اجرای بانکداری شرکتی در بانک توسعه صادرات ایران، بر اهمیت تعامل موثر با مشتریان و آگاهی از نیازمندی های آنها و مد نظر قرار دادن فضای کسب و کار و اقتصاد کلان کشور در هنگام ارایه راه حل های نوآورانه برای خدمت رسانی به آنها تأکید کرد.
در ادامه آقای حبیب احمدی مدیر امور شعب و بازاریابی این بانک با اشاره به تحولات پرشتاب در حوزه تکنولوژی و همچنین تغییرات سریع سلائق و خواسته های مشتریان در دنیای کنونی، پیاده سازی مدل های نوین کسب و کار بانکی از جمله بانکداری کسب و کار، بانکداری اختصاصی و بانکداری شرکتی، برای پاسخگویی مناسب و سریع به این تحولات و تغییرات را ضروری دانست.
حبیب احمدی اعلام کرد: به منظور تحقق این راهبرد و نیل به اهداف عالی توسعه صادرات غیرنفتی، اجرای بانکداری شرکتی به طور ویژه در دستور کار بانک قرار گرفت.
مدیر امور شعب و بازاریابی اظهار داشت: رویکردهای بانکداری شرکتی از جمله مشتری محوری بجای وظیفه محوری، راه حل محوری بجای محصول محوری و آینده محوری بجای نگاه به گذشته، زمینه ای را فراهم خواهد آورد که علاوه بر ارتقای کیفیت و افزایش سرعت در ارائه خدمات به مشتریان، نیازها و خواسته های آنها به صورت حداکثری برآورده و تأمین گردد.
حبیب احمدی ضمن تشکر از تمامی همکاران و واحدهای ستادی و شعب در راه اندازی و اجرای بانکداری شرکتی، نتایج طرح پایلوت بانکداری شرکتی را رضایت بخش اعلام و اضافه کرد هم اکنون در مرحله توسعه خدمات بانکداری شرکتی از سه شعبه پایلوت و ۹ مشتری، به ۱۲ شعبه و ۲۰ مشتری منتخب هستیم.
شعب شیراز، تبریز، اصفهان، گرگان، ساری، اهواز، کرمانشاه، زنجان، اراک، آرژانتین، تجریش و میرداماد ۱۲ شعبه ای هستند که طرح اولیه خدمات بانکداری شرکتی در آنها اجرایی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا