تحقق شهر هوشمند هدف همکاری‌های شهرداری تهران و شرکت ارتباطات زیرساخت است

دکتر محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این شرکت گفت: شهرداری تهران در زمینه تامین زیرساخت ها و برخورداری از پهنای باند مناسب برای ارایه خدمات به مردم تهران، تعامل خوبی با شرکت ارتباطات زیرساخت برقرار کرده است.

موبنا – به گزارش موبنا، فرجود همکاری با شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان فناوری اطلاعات ایران را فرصت بی نظیری برای افزایش خدمات الکترونیک به مردم عنوان کرد و افزود: شهرداری تهران به جد، موضوع دولت الکترونیک را پیگیری می‌کند و در این زمینه پیشتاز است.
وی اظهار کرد: امروز برخورداری از شهر هوشمند و شهر دیجیتال مطرح است و این موضوع زنجیره فعالیت شهرداری و شرکت ارتباطات زیرساخت را به هم متصل می‌کند.
فرجود با تاکید بر اهمیت تأمین بسترهای زیرساخت‌های شهری و ملی اظهار کرد: شهرداری تهران در حوزه نرم افزارها و پلت فرم‌ها، سرویس‌های متنوعی را در اختیار مردم قرار می‌دهد.
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در پاسخ به این سؤال که مصداق‌های عملی رسیدن به شهر هوشمند در تهران چیست و دراین زمینه، تا به امروز چه فعالیتهایی انجام شده است؛ گفت: هدف ما رسیدن به تهران هوشمند و دیجیتال است؛ به عنوان مثال در حوزه طرح و ترافیک، تمامی مراحل انجام خدمات، غیر حضوری است و مردم می‌توانند با ثبت نام در سامانه مرتبط، سرویس مورد نظر را دریافت کنند.
وی به سامانه «تهران من» اشاره کرد و توضیح داد: این سامانه، درگاه واحد ارتباطات شهروندان با شهرداری است؛ همچنین در حوزه استعلامات و شهرسازی نیز دیگر به حضور فیزیکی نیازی نیست و استعلام نوسازی و کسب و کارنیز، از طریق الکترونیکی و سایت شهرداری قابل انجام است.
دکتر محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، ظهر امروز ۱۲ مهرماه، از غرفه شرکت ارتباطات زیرساخت در نوزدهمین نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ بازدید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا