مهندس خضردوست از اداره کل ارتباطات زیرساخت استان ایلام بازدید کرد

مهندس خضردوست عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و هیأت همراه دهم مهرماه به استان ایلام سفر و از اداره کل ارتباطات زیرساخت استان ایلام و مراکز فنی و ارتباطی این اداره کل در بخش های مختلف این استان بازدید کردند.

موبنا – به گزارش موبنا، در این بازدید مهندس حسن بیگی مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان ایلام گزارشی از اجرای پروژه‌های زیرساختی در این استان و مراحل پیشرفت آن را ارائه داد.
مهندس خضردوست که برای بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در زمان ایام اربعین به این استان سفر کرده بود در جلسات مشترک با حضور مدیران کل ارتباطات زیرساخت, ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات استان شرکت و بر همکاری همه جانبه دستگاههای مربوطه در راستای رفع مشکلات ارتباطی استان و سرویس دهی مطلوب به زائرین اربعین حسینی تأکید کرد.
در اغاز این جلسه حسن بیگی مدیرکل ارتباطات زیرساخت, گزارش کاملی از وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی استان و تکمیل پروژه‌های مختلف از جمله آلکاتل، فایبرهوم، تدبیر و نور ۲ و همچنین اجرای دو مسیر فیبرنوری به بازارچه مرزی چیلات شهرستان دهلران و چنگوله شهرستان مهران را ارائه کرد.
مهندس خضردوست و هیأت همراه ضمن بازدید از کلیه قسمت‌های فنی شرکت ارتباطات زیرساخت از نزدیک در جریان وضعیت شبکه و همچنین مشکلات و درد ودل همکاران پیمانکار نگهداری شبکه، تاسیسات و ساختمان و حفاظت فیزیکی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا