رایتل در برابر افزایش تعرفه‌ها مقاومت کرده است

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی رایتل، نوزدهمین نمایشگاه ایران تلکام چهارشنبه ۱۱ مهرماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی، دبیر سندیکای صنعت مخابرات، معاونان وزارت فاوا و مدیران ارشد اپراتورها و فعالان این حوزه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران فعالیت خود را آغاز کرد.‌
مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم درباره میزان دستیابی به اهداف تعیین شده در سال گذشته سخن گفت و به تشریح مسائل و مشکلات پیشرو در این صنعت پرداخت.

وزیر جوان دولت دوازدهم در ادامه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش اخیر تعرفه اپراتورها گفت: افزایش صورت گرفته در چهارچوب تعرفه تعیین شده برای اپراتورهای تلفن همراه بوده است با این وجود اپراتور سوم در برابر این افزایش تعرفه مقاومت کرده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ادامه با حضور در غرفه رایتل از آخرین خدمات، طرح‌ها و سرویس‌های رایتل دیدن کرد. وی در این بازدید از آخرین دستاوردهای رایتل با بهره‌گیری از هوش مصنوعی در راه‌اندازی شهر هوشمند، خانه هوشمند و سایر تلاش‌های این اپراتور بازدید و قابلیت‌های آن را بررسی کرد.
وی همچنین خواستار پیشرفت سریع‌تر طرح حذف دفترچه تأمین اجتماعی و جایگزینی آن با سیم‌کارت شد و همچنین بر هوشمندسازی خدمات تأمین اجتماعی تاکید کرد.

در پایان این بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاش رایتل در جهت همگامی و رشد با آخرین تکنولوژی روز تقدیر و تشکر کرد.
نوزدهمین نمایشگاه ایران تلکام که از امروز کار خود را آغاز کرده است تا شنبه ۱۴ مهرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار است و بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۷ همه روزه از فضاهای اختصاصی رایتل در داخل و خارج سالنهای ۸ و ۹ این نمایشگاه از آخرین دستاوردها، خدمات و راهکارهای نوین ارتباطی این اپراتور دیدن کنند.

خروج از نسخه موبایل