معرفی و دانلود بازی پازل Summit Way

Summit Way از بازی های جالب و جدید در سبک پازل می باشد که مدت زمان زیادی از عرضه آن نمی گذرد که با دارا بودن یک گیم پلی چالشی و اعتیاد آور می تواند برای مدت ها مخاطبین خود را سرگرم نماید.

موبنا – گیم پلی این بازی پازل بدین صورت است که شما بایستی یک سری رشته کوه را با استفاده از پل به یکدیگر متصل نمایید و در واقع بایستی مسیر ابتدایی را به انتهایی برسانید. شاید در ابتدا این بازی برای شما ساده و فاقد چالش خاصی بنظر برسد ولی با چند دست بازی کردن مشاهده خواهید کرد با وجود محدودیت هایی در تعداد پل ها ، عدم امکان اتصال دو پل به یک کوه  و … با یک بازی چالشی و نه چندان ساده روبرو هستید. بطور کلی این بازی دارای ۱۰ منطقه و ۷۲ مرحله می باشد که شما را با چالشی های مختلفی در طول مراحل خود مواجه می کند. در مراحل ابتدایی بازی که در واقع حکم مراحل تمرینی بازی می باشند و می خواهند شما را با کلیات گیم پلی بازی آشنا سازد ، چالش زیادی را پیش رو ندارید ولی با بالا رفتن مراحل مشاهده خواهید کرد که بازی سخت تر می شود.

Summit Way
Summit Way

در طول بازی با کوه های مختلفی روبرو خواهید شد که برای وصل کردن آن ها به یکدیگر بایستی استراتژی های مختلفی را در دستور کار خود قرار دهید بعنوان مثال برخی از کوه ها در بالایشان قلعه هایی قرار دارد که برای اتصال کردن پل خود به آن ها بایستی مقداری طلا به آن ها بدهید که برای بدست آوردن طلا بایستی معادنی را برای خود بدست بیاورید. گرافیک بازی در عین حال اینکه ساده می باشد زیبا و ستودنی طراحی شده است. البته بازی بدون موسیقی طراحی شده است که به شما کمک می کند در طول بازی تمرکز داشته باشید.

تصاویر بازی Summit Way :

دانلود بازی Summit Way :

معرفی و دانلود بازی پازل Summit Way

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا