رونمائی از سامانه جدید اینترنت بانک قوامین

سامانه ی جدید اینترنت بانک قوامین در یکصد و سی امین جلسه شورای معاونین بانک قوامین با حضور مدیرعامل ، قائم مقام مدیرعامل ، معاونین، مدیران عامل شرکت های سایان کارت و تدبیر تراکنش و جمعی از مدیران اداره مرکزی بانک قوامین رونمائی و آغاز به کار کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک قوامین در راستای بهبود عملکرد سامانه ی اینترنت بانک ، این محصول در دو مرحله مورد بهره برداری قرار می گیرد.
بنا بر این گزارش در مرحله اول خدماتی از قبیل انتقال وجه از طریق حساب به حساب خود و دیگران ، انتقال وجه از طریق کارت ، انتقال وجه گروهی ، انتقال وجه پایا ، امکان مشاهده ی تمامی سپرده ها و دریافت صورتحساب مشاهده تسهیلات دریافتی از بانک و امکان پرداخت اقساط ، دریافت رسید انتقال وجه های صورت پذیرفته ی قبلی ، مدیریت و دفترچه کارت و سپرده ، گزارش چک های واگذار شده به حساب و چک های صادر شده در دسترس مشتریان گرامی خواهد بود و در مرحله دوم و فاز بعدی این سامانه ، امکان استفاده ی اشخاص حقوقی ، حساب های مشترک ، ساتنا و … نیز برای مشتریان محترم میسر خواهد بود.
گزارش روابط بانک قوامین می افزاید سامانه ی جدید اینترنت بانک قوامین که از امنیت بالائی نیز برخوردار می باشد به آدرس : https:ibn.ghbi.ir در دسترس مشتریان گرامی بانک قوامین می باشد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا