سفر واقعی به کره ماه از روی مبل راحتی خانه شما (+عکس)

مرکز «لونار پرو» بهترین و واقعی‌ترین نمایش ماه در سراسر زمین را ارایه کرده است و با ساخت مدل واقعی کره ماه در اندازه های مختلف و تلفیق آن با فناوری واقعیت افزوده، به کاربران امکان میدهد از روی مبل راحتی خود به کره ماه سفر کنند.

موبنا – آیا شما هم تاکنون آرزوی سفر به کره ماه را داشته‌اید؟ در حالی که هنوز امکان سفر به کره ماه برای مردم فراهم نشده است، فناوری این امکان را به وجود آورده است تا این آرزو را برای مردم محقق کند. «لونار اِی‌آر مون مدلز» می‌تواند یک تجربه واقعی را در اختیار شما قرار دهد و با هزینه حداقل این امکان برای شما فراهم کند.

مرکز «لونار پرو» بهترین و واقعی‌ترین نمایش ماه در سراسر زمین را ارایه کرده است. برای آنکه این تجربه واقعی را در اختیار داشته باشید به جای آنکه فضانورد شوید و با راکت فضایی به کره ماه بروید، تنها کافی است با پرداخت ۱۹۹ دلار این مدل واقعی ساخته شده از کره ماه را که با بهترین چاپگر سه‌بعدی موجود در جهان ساخته شده است، در اختیار بگیرید. این کره ماه کوچک با فناوری هوشمند «اَتسرورئالیتی» سازگار شده است تا شما یک تجربه کاملا واقعی از سفر به ماه را در اختیار داشته باشید و در حالی که روی مبل راحتی خود نشسته‌اید، بتوانید روی سطح ماه حضور پیدا کنید.

سفر واقعی به کره ماه از روی مبل راحتی خانه شما (+عکس)

«لونار رگیولار مون» به شما امکان می‌دهد تمامی مناظر ماه را در اختیار داشته باشید، صداهای واقعی محیط را بشنوید و سطح ماه را لمس کنید و با کف دست خود به صورت کاملا واقعی تجربه لمس کردن ماه را داشته باشید. تمامی این قابلیت‌ها از طریق اپلیکیشن هوشمند «اَسترورئالیتی» محقق می‌شود که برای دریافت آن می‌بایست ۷۹ دلار بپردازید.

سفر واقعی به کره ماه از روی مبل راحتی خانه شما (+عکس)

محصول دیگری در این زمینه ساخته شده است که تنها ۳۵ دلار قیمت دارد و از آن به عنوان کوچک‌ترین مدل واقعی ساخته شده از ماه یاد می‌کنند. این محصول «لونار مینی مون» نام دارد. اگر همراه با این کره ماه کوچک اپلیکیشن «اَسترورئالیتی» را مورد استفاده قرار دهید یک تجربه کاملا متفاوت را پیش روی خود خواهید داشت. این اتفاق به شما کمک می‌کند به راحتی کره ماه را به اتاق خود ببرید و در حالی که اطلاعات علمی دقیق را در مورد آن می‌آموزید، حضور در آن را به صورت واقعیت افزوده تجربه کنید.

سفر واقعی به کره ماه از روی مبل راحتی خانه شما (+عکس)

اگر به دنبال گزینه دیگری هستید که با پرداخت هزینه کمتر بتوانید این تجربه را از دست ندهید، گزینه‌های دیگر هم موجود است. «لونار اِی‌آر نوتبوک» در اصل یک نوتبوک نیست و کاربردهای دیگری دارد. این نوتبوک به فناوری واقعیت افزوده مجهز شده است و به شما امکان می‌دهد در مورد حقایق مربوط به کره ماه بیاموزید و از طریق اپلیکیشن واقعیت افزوده که در کنار آن ارایه شده است، به کشفیات خود در سطح ماه ادامه دهید. با این دفتر کوچک می‌توانید از یافته‌های خود را یادداشت‌برداری کنید و البته برای در اختیار گرفتن آن تنها کافی است ۱۶.۹۹ دلار بپردازید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا