حضور رایتل در نمایشگاه تلکام با ارایه آخرین راهکارهای نوین ارتباطی

رایتل با ارایه آخرین فناوری‌های نوین ارتباطی و معرفی سرویس‌های جدید، میزبان بازدید‌کنندگان نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران تلکام است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور به عنوان همراه هوشمند مشترکین تلفن همراه کشور، با شعار «هوشمندانه زندگی کن»، در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاعرسانی (ایران تلکام ۲۰۱۸)، به معرفی آخرین خدمات، دستاوردها و راهکارهای نوین ارتباطی خود می‌پردازد.
بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۹ الی ۱۷ روزهای چهارشنبه ۱۱ تا شنبه ۱۴ مهر ماه ۱۳۹۷، با مراجعه به فضاهای اختصاصی رایتل در فضای داخل و فضاهای باز سالن‌های ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، علاوه بر آشنایی با آخرین خدمات و دستاوردهای این شرکت از جمله اینترنت اشیاء، واقعیت مجازی، زندگی هوشمند، راهکارهای سازمانی، خدمات دیجیتال و…، از هدایا و تخفیف‌های ویژه این اپراتور بهره‌مند شوند.
واگذاری سیم‌کارت اعتباری رایگان، واگذاری سیم‌کارت دائمی ۰۹۲۰ همسان به دارندگان سایر سیم‌کارت‌های دائمی، برگزاری مسابقه اینستاگرامی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز ارزشمند به صورت روزانه به مشترکین بازدیدکننده از غرفه رایتل، فروش بسته‌های مصرفی منتخب تخفیف‌دار و همچنین تعویض رایگان سیم‌کارت، از جمله برنامه‌های جانبی رایتل در نوزدهمین نمایشگاه ایران تلکام است.
گفتنی است رایتل در « اتاق خبر» مجموعه نمایشگاهی خود شرایط میزبانی، تعامل و پاسخگویی به اصحاب رسانه را فراهم کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا