قدردانی مهندس صدری از اداره کل روابط عمومی به دلیل ثبت برند مخابرات

مهندس سید مجید صدری با اشاره به جایگاه ارزشمند برند شرکت مخابرات ایران، از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل به دلیل ثبت این برند ارزشمند و دریافت گواهینامه ثبت علامت، با اهدای لوح تقدیر تشکر کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری حفظ اعتبار و هویت برند شرکت را وظیفه تک‌تک کارکنان شرکت عنوان کرد و افزود: هویت، پایداری و ارتقای هر برند به جایگاه سازی و تلاش پیوسته به‌منظور حفظ اعتبار آن بستگی دارد و تمام کارکنان به‌عنوان وارثان این هویت ارزشمند، همواره باید امانت‌دار و ارتقادهنده جایگاه برند شرکت مخابرات ایران باشند.

 

قدردانی مهندس صدری از اداره کل روابط عمومی به دلیل ثبت برند مخابرات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه ثبت برند و در اختیار گرفتن مالکیت معنوی نشان شرکت یکی از مهم‌ترین شاخص‌های حفظ و تقویت برند شرکت است، افزود: هدف از برند سازی و تقویت هویت برند، ایجاد وفاداری مشتری، ترغیب خریداران به دریافت سرویس‌های شرکت و افزایش ارتباطات عاطفی با مشتریان است.
مهندس سید مجید صدری با اشاره به تأثیر وجود یک برند قوی در ارائه تصویری باکیفیت و متمایز از رقبا، از مجموعه روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران به دلیل تلاش برای ثبت برند و دریافت گواهینامه ثبت علامت شرکت مخابرات ایران تشکر و قدردانی نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا