تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی بر حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط

همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۳۹۷ اداره امورشعب استان گلستان با حضور ناصر شاهباز عضو هیات مدیره، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیرامور شعب منطقه یک کشور و تنی چند از مدیران بانک برگزار شد.

موبنا به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی، شاهباز در این همایش گفت: در شرایط جنگ اقتصادی و اعمال تحریم و فشار از سوی استکبار جهانی، حفظ وحدت و انسجام ملی ضروری است.

وی با اشاره به نقش موثر و کلان بانک ملی ایران در اقتصاد کشور در کنار ایفای رسالت ها و مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه اظهار کرد: بانک ملی ایران آماده است تا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و تبدیل آنها به شرکت های بزرگ و اشتغالزا و ایجاد زنجیره های تولیدی در گروه های صنعتی بزرگ حمایت کند.

معاون مالی بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنان خود، با گرامیداشت نودمین سالگرد تاسیس این میراث ملی، مشتریان را ولی نعمت و صاحبان واقعی این بانکِ مردمی دانست و افزود: ارائه خدمات به شرکت ها و واحدهای تولیدی فعال باید مانند گذشته با قدرت ادامه یابد. در شرایط کنونی ارائه تسهیلات ارزی و ریالی، گشایش اعتبار اسنادی داخلی و خارجی، انواع خدمات بانکداری الکترونیک و غیرحضوری، تسهیل و تسریع در اعطای تسهیلات ازدواج جوانان، مشاغل خانگی و رفع احتیاجات معیشتی و ضروری آحاد مردم جامعه دارای اهمیت مضاعف است.

وی در پایان، روند اصلاح نسبت ها و شاخص های عملکردی اداره امورشعب گلستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید ضمن همراهی با سیاست های پولی دولت محترم در رسیدن به آرامش و ثبات در بازارهای مختلف، حرکت به سوی مدیریت ترازنامه، انضباط مالی و تقویت سودآوری را به عنوان هدف نهایی هر موسسه مالی و اعتباری از طریق جذب منابع ارزان قیمت، مدیریت مصارف، اخذ کارمزد خدمات بانکی و کسب درآمدهای غیرعملیاتی و غیر مشاع، مدیریت بهینه هزینه کردها، فروش املاک مازاد و تملیکی و…را در اولویت قرار داد.

همچنین حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز در این همایش با اشاره به روند رو به رشد شاخص های عملکردی استان گفت: مدیریت و کنترل مصارف، کاهش چشمگیر مطالبات در روزهای پایانی شهریور ماه، فعالیت مطلوب در بخش معرفی و عضویت در سامانه بام و کانون جوانه ها (جشنواره بیستابیست) به همت مدیریت استان و تلاش همه کارکنان محقق شد و ضرورت دارد این روند تا حصول نتیجه مطلوب، ادامه یابد.

وی بر لزوم مغتنم شمردن فرصت باقیمانده تا پایان سال تاکید کرد و گفت: به موازات پرداختن به اموری چون سرمایه گذاری بلندمدت روی مشتریان مانند اجرای پروژه کانون جوانه ها و آینده نگری در افزایش سهم بازارهای آتی با جوانگرایی در مشتریان و طبقه بندی صنفی و منطقه ای در امر بازاریابی، باید بسیج همگانی کارکنان در خدمت رسانی مناسب به مشتریان با اولویت بندی امور و پرداختن به اهداف زودبازده شکل بگیرد.

وی اظهار کرد: جذب منابع ارزان قیمت به ویژه افتتاح حساب جاری بدون دسته چک برای کارکنان سازمان ها و شرکت های طرف قرارداد و دیگر مراجعان ، صدور ضمانتنامه، اعطای تسهیلات خرید دین، اخذ کارمزد خدمات بانکی و توسعه بانکداری الکترونیک، همچنین معرفی و تمرکز بیشتر بر طرح ویژه مسکن و اصناف کارت از جمله اهداف زودبازده ای هستند که ضرورت دارد مورد توجه همکاران قرار گیرند.

خانعلی رشیدی رئیس اداره امور شعب استان گلستان نیز با تشریح وضعیت اقتصادی و پتانسیل مالی استان گلستان و اشاره به جایگاه و رتبه این منطقه در سطح کشور، به بیان گزارشی از عملکرد اداره امورشعب در بخش های مختلف در شش ماه اول سال جاری پرداخت.

 در این همایش روسای حوزه ها و شعب، بازرسان، کارشناسان و مسئولان دوایر ستادی نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است در این مراسم، فرش نود سالگی بانک ملی ایران توسط عضو هیات مدیره بانک و مدیرامور شعب منطقه یک کشور، رونمایی شد.

عضو هیات مدیره بانک و مدیر امورشعب منطقه یک کشور در این سفر  از شعبه ممتاز گرگان و شعبه سه راه گرگانپارس و با رییس و کارکنان این شعب دیدار و گفت و گو کردند.

 

دیدار عضو هیات مدیره با استاندار گلستان

در ادامه سفر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به استان گلستان،وی با سید مناف هاشمی استاندار گلستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار شاهباز ضمن اشاره به عملکرد و نقش آفرینی بانک ملی ایران در بخش های مختلف اقتصادی، بر آمادگی بیش از پیش این موسسه عظیم اقتصادی در ارائه خدمت به اقشار جامعه و همراهی با سیاست های اعتباری و پولی دولت در حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد.

استاندار گلستان نیز با اشاره به توان و ظرفیت بالا و جامعیت بانک ملی ایران در ارائه خدمات، از عملکرد مطلوب این بانک در استان به ویژه در حمایت از واحدهای تولیدی، تثبیت و ایجاد اشتغال و نقش راهبری شبکه بانکی قدردانی کرد.

در این دیدار ، مدیر امورشعب منطقه یک کشور، رئیس و معاونین اداره امورشعب گلستان نیز حضور داشتند.

 

بازدید از شرکت دارویی رُشد دانه گرگان

معاون مالی بانک به اتفاق هیات همراه در ادامه از شرکت دارویی رُشد دانه گرگان بازدید و با مسئولان این شرکت دیدار کرد.

تعداد محصولات این شرکت در حال حاضربیش از۶۰ قلم دارو است.

چندی پیش با افتتاح فاز اول خط تولید ویتامین E ( ویژه دام  وطیور) در این شرکت، ایران به عنوان تنها کشور تولیدکننده این محصول ارزشمند دارویی در خاورمیانه ،از واردات این کالا به طور کامل بی نیاز شد.

در حال حاضر تعداد ۱۰۰ نفر به طور مستقیم  در این مجموعه مشغول به کار هستند.

 

بازدید از شرکت پارس ایده سبز و گروه صنایع غذایی گلستان عصاره

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه این سفر از شرکت پارس ایده سبز تولیدکننده انواع پودر شوینده بازدید کرد.

این شرکت با اشتغال مستقیم ۸۵ نفر و ظرفیت تولید روزانه ۱۶۰ تُن مواد شوینده، ۳۰ درصد از نیاز بازار داخلی کشور را تامین می کند.

ناصر شاهباز همچنین به همراه مسئولین اداره امورشعب استان از گروه صنایع غذایی گلستان عصاره بازدید کرد.

همچنین عضو هیات مدیره باحسینی مقدم تولیدکننده، کارآفرین و صادرکننده برتر کشور دیدار کرد. حسینی مقدم با فعالیت گسترده در تولید انواع محصولات کشاورزی، بیش از چهار هزارهکتار زمین را زیر کشت داشته و در تولید رُب گوجه فرنگی اُرگانیک با نام تجاری رُب دلند شناخته می شود.

 

بازدید از خطوط تولید کلید و پریز شرکت دلند الکتریک

ناصر شاهباز عضو هیات مدیره بانک در پایان سفر به استان گلستان از شرکت دلند الکتریک دیدارکرد. این شرکت با تولید ماهانه دو میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه کلید و پریز، زمینه اشتغال مستقیم تعداد ۵۰۰ نفر را فراهم آورده است.

هولدینگ دلندالکتریک به همراه کارخانجات زیرمجموعه ، حدود ۷۰ درصد از نیاز بازار داخل کشور را پوشش می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا