سوپراسپرتی با لهجه کاستیلی! (+عکس)

خودرو GTA اسپانو ۲۰۱۵ به پیشرانه ۸ لیتری ۱۰ سیلندر خورجینی مجهز شده که توانایی تولید ۹۲۵ اسب بخار نیرو و گشتاور قابل توجه ۱,۲۲۰ نیوتن متر را دارد.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور اسپانیا GTA، خودروساز اسپانیایی به واسطه معرفی خودرو سوپراسپرت GTA اسپانو توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. جدیدترین محصول این شرکت در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۵ رونمایی شد. برای امروز نگاهی دقیق‌تر به آن خواهیم داشت.

 

 

خودرو GTA اسپانو ۲۰۱۵ به پیشرانه ۸ لیتری ۱۰ سیلندر خورجینی مجهز شده که توانایی تولید ۹۲۵ اسب بخار نیرو و گشتاور قابل توجه ۱,۲۲۰ نیوتن متر را دارد. نیروی پیشرانه توسط یک جعبه دنده هفت سرعته سکوئنشال به چرخ های عقب منتقل می شود. بر همین اساس، GTA اسپانو قادر است طی ۲.۹ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت رسانده و در نهایت بیشینه سرعت ۳۷۰ کیلومتر در ساعت را کسب کند.

 سوپراسپرتی با لهجه کاستیلی! (+عکس)

افزون بر پیشرانه جدید، GTA اسپانو از شاسی مونوکوک جدید که در ساخت آن از تیتانیوم و ماده فوق العاده سبک وزن و مقاوم گرافن استفاده شده، سود می برد. بنابر ادعای شرکت اسپانیا GTA، برای نخستین بار است که از گرافن در خودرویی از این نوع استفاده شده که می تواند نقطه عطف قابل توجهی در صنعت خودروسازی محسوب شود.

 سوپراسپرتی با لهجه کاستیلی! (+عکس)

شرکت اسپانیا GTA تولید این خودرو را تنها به ۹۹ دستگاه محدود کرده است.

سوپراسپرتی با لهجه کاستیلی! (+عکس) سوپراسپرتی با لهجه کاستیلی! (+عکس) سوپراسپرتی با لهجه کاستیلی! (+عکس) سوپراسپرتی با لهجه کاستیلی! (+عکس) سوپراسپرتی با لهجه کاستیلی! (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا