تمسخر خریداران آیفون توسط هواوی؛ پاوربانک رایگان بگیرید، لازم‌تان می‌شود!

تقریبا به تمسخرهای سامسونگ عادت کرده‌ بودیم. طی چند سال اخیر، هر زمانی که آیفون‌های جدید عرضه می‌شدند، سامسونگ به نحوی اپل و مشتریانش را به باد تمسخر می‌گرفت. اما امسال رویه عوض شده است. به نظر می‌رسد که امسال، هواوی وظیفه دست انداختن اپل را برعهده گرفته است.

موبنا – بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت هواوی در انگلستان و سنگاپور در یک اقدام جالب، به مشتریان اپل که در صفی طولانی منتظر دریافت آیفون‌های جدید بودند، نوشیدنی‌ها و پاوربانک‌های رایگان داده است.

معمولا هر سال با شروع عرضه گوشی‌های آیفون در فروشگاه‌های اپل، شاهد صف‌های طولانی و ازدحام مشتریان برای خرید هستیم. امسال مشتریان اپل منتظر خریداری آیفون‌های جدید، آیفون Xs و آیفون Xs Max هستند.

هواوی در انگلستان، یک ون را در محوطه خارجی فروشگاه اپل نگه داشت که روی آن نوشته شده بود: “نوشیدنی‌های مغذی برای مغز” (بدون هیچ گونه آرمی از شرکت اپل). همچنین یک ون به مشتریان، راهکاری را برای روشن کردن آیفون‌هایی که باتری‌ها آنها تخلیه شده پیشنهاد می‌دهد. نیازی به گفتن نیست که عمر باتری‌، از ویژگی برجسته‌ی گوشی‌های آیفون نیست و این دقیقات همان چیزی است که مشخصا کنایه‌آمیز بوده و دستاویزی برای هواوی شده است.

نمایندگی هواوی در انگلستان در توییتر خود نوشت:‌

به ون آبمیوه (Ju%ce) هواوی سلام کنید که نوشیدنی‌های مغذی تقویت مغز برای شارژ ذهن (بدون هیچ نشانی از سیب) و سوکت‌های آیفون برای شارژ باتری گوشی به شما می‌دهند.

تمسخر خریداران آیفون توسط هواوی؛ پاوربانک رایگان بگیرید، لازم‌تان می‌شود!

گزارش شده است که در سنگاپور، افرادی که تی‌شرت‌های هواوی را پوشیده و احتمالا کارمندان این شرکت بودند، به مشتریانی که در صف‌های طولانی منتظر بودند، پاوربانک‌های رایگان دادند. درون کارتن این پاوربانک‌ها، نوشته‌ای به چشم می‌خورد که روی آن نوشته شده بود: “لازم‌تان می‌شود! “ توزیع این اقلام در بین مشتریان اپل، پیشنهاد نسبتا سخاوتمندانه‌ای بود، چرا که هر کدام از این پاوربانک‌ها حدود ۸۰ دلار سنگاپور (۵۸٫۶۸ دلار آمریکا) قیمت دارند.

به گفته یک نماینده هواوی، حدود ۲۰۰ پاوربانک بین مشتریان اپل در سنگاپور توزیع شده است. شرکت هواوی به زودی دو پرچمدار خود، هواوی میت ۲۰ پرو و هواوی میت ۲۰ را عرضه می‌کند. به این جهت، می‌توانیم این اقدام هواوی را استراتژی جالبی برای تبلیغ برندش بدانیم.

 منبع: تکراتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا