بیانیه شرکت کی اف سی حلال ترکیه: در ایران می مانیم

کی اف سی حلال ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد که در پی اظهارات رئیس جمهور ترکیه مبنی بر ماندن در کنار مردم ایران، به فعالیت خود در ایران ادامه خواهد داد، صرفاً محصولات ایرانی خریداری خواهد کرد و برای هزاران نفر اشتغالزایی می کند.

موبنا– کی اف سی حلال ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد که در پی اظهارات رئیس جمهور ترکیه مبنی بر ماندن در کنار مردم ایران، به فعالیت خود در ایران ادامه خواهد داد، صرفاً محصولات ایرانی خریداری خواهد کرد و برای هزاران نفر اشتغالزایی می کند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

جناب رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور گرانقدر ترکیه در دیدار با جناب حسن روحانی، رئیس جمهور محترم ایران به ایشان گفته اند: “برای مقابله با تحریم ها، دست در دست و در کنار شما خواهیم بود.”

این اظهارات، قوت قلبی برای فعالان تجاری دو کشور است و مخصوصاً کمپانی های ترکیه ای که در ایران حضور دارند، از این پس با خیال آسوده تری به فعالیت های خود در ایران ادامه می دهند.

نوشته های مشابه

کمپانی کی اف سی حلال ترکیه که با سهامداری صد درصدی ترکیه و سهامداران مسلمان در ایران فعالیت می کند، از این اظهارات استقبال می کند و برنامه های خود برای گسترش همکاری با طرف های ایرانی را گسترش خواهد داد. ما در صدد هستیم به زودی با راه اندازی شعب بیشتری در ایران، ظرفیت های جدیدی را در زمینه رستوران داری در ایران فعال کنیم.

راهبرد ما، استفاده از مواد اولیه صد در صد ایرانی برای تهیه محصولات غذایی و نیز اشتغالزایی دهها هزار نفری در ایران است تا شعار پرزیدنت اردوغان مبنی بر “در کنار ایران بودن” را به سهم خود تحقق ببخشیم.

امروز ما با مجوزهای رسمی و قانونی جمهوری اسلامی ایران در این کشور هستیم و همچنان نیز با تبعیت صد در صدی از قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در خدمت و در کنار برادران و خواهران ایرانی مان خواهیم بود. اما آنچه به این همکاری و اشتغالزایی آسیب می زند، عدم همراهی برخی دستگاه ها در ایران است. به بیان دیگر، تحریم ها نمی تواند ما و همکاران دیگرمان را از همکاری با ایران بازدارد ولی عملکرد برخی افراد در دستگاه های مختلف که برداشت های شخصی از قوانین دارند، موانع متعددی را در گسترش فرصت های همکاری به وجود آورده است.

بی شک با حسن نیتی که در مقامات جمهوری اسلامی نسبت به  تعمیق همکاری ها وجود دارد، این موانع غیرقانونی برداشته خواهند شد تا بتوانیم در کوتاه ترین مدت برای هزاران نفر در ایران اشتغالزایی کنیم. انتظار ما از مسؤولان ایرانی، حمایت عملی از همکاری هاست.

ایران و ترکیه در طول تاریخ همواره همسایه هم بوده اند و خواهند ماند و رسم همسایگی، همکاری و حرمت داری است که تا ابد باقی خواهد ماند.

در کنار مردم ایران هستیم و به این همنشینی، مفتخریم.

کمپانی کی اف سی حلال ترکیه

دکمه بازگشت به بالا