برگزاری آئین معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی در استان همدان با حضور عضو هیات مدیره بانک

آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان روز دوشنبه دوم مهر با حضور داور ماهی کار عضو هیات مدیره این بانک برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی مدیریت شهب بانک کشاورزی استان همدان، ماهی کار در این مراسم اظهار داشت: هرگاه صحبت از توسعه پایدار می­ شود، معتقدیم افزایش تولید ملی می ­تواند نیازهای جامعه را برطرف و کشور را به سوی تعالی سوق دهد .

وی افزود: در این راستا بررسی ­ها نشان می ­دهد که تامین مالی، یکی از اولویت ­ها برای رسیدن به تولید ملی است و سیستم بانکی به عنوان واسطه مالی نقش به سزایی را ایفا می­ کند.

ماهی کار تصریح کرد: چنانچه تسهیلات ارزان قیمت و آسان سازی فرآیند دریافت تسهیلات در دستور کار قرار گیرد، راه برای تولید هموارتر می ­شود و به همین خاطر است که گفته می ­شود بانک­ ها موتور تولید ملی را به حرکت در می ­آورند.

وی به نقش ویژه بخش کشاورزی در میان سایر بخش ­ها اشاره کرد و افزود : بخش کشاورزی یکی از ارکان توسعه اقتصادی بوده و بانک کشاورزی به عنوان متولی اقتصادی این بخش، کلیدی­ ترین عنصر و اهرم توسعه اقتصاد به شمار می­ آید.

ماهی کار اظهار داشت: چنانچه رویه حاکم در برنامه پنجم توسعه اقتصادی را در برنامه ششم مد نظر داشته باشیم، در طول این برنامه دو هزار و هفتصد و پنجاه میلیارد ریال منابع توسط بانک کشاورزی به بخش مربوطه تزریق خواهد شد.

این عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در ادامه سخنان خود با اشاره به موفقی ت­های عملکردی بانک کشاورزی در کل کشور ، اعلام کرد: در سال گذشته سیصد و هشتاد و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش­ های مختلف کشاورزی پرداخت شده که از این مقدار، هشتاد و پنج هزار میلیارد ریال در ارتباط با ایجاد فرصت ­های شغلی جدید مصرف شده است.

ماهی کار افزود : در نظام اقتصادی، سازمان ­ها بر اساس معیارهایی چون کارایی بیشتر با بهره وری بالاتر و سود افزون­تر، عملکردشان اندازه گیری می­ شود. اما در این بین تنها معیاری که فقط با عدد اندازه گیری نمی­ شود معیار کارایی اجتماعی است و ما امروز افتخار این را داریم که بر مبنای بررسی­ های صورت گرفته، مشتریان، بانک کشاورزی راخانه ­ی­ دوم خود قلمداد کرده و به واسطه همین اعتماد است که ۴۶ میلیون انواع حساب با ۸۰۰ هزار میلیارد ریال منابع نزد شعب بانک تجهیز شده است.

وی اظهار داشت: ما نیز اعتماد مشتریان را بی پاسخ نگذاشته ­ایم و تنها در سال گذشته مبلغ پرداخت ­ها نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است.

ماهی کار دومین مزیت رقابتی بانک کشاورزی را داشتن نیروهای انسانی برخوردار به عنوان تکیه گاه استراتژیک بانک دانست و گفت: ۷۸ درصد از مجموعه همکاران بانک کشاورزی دارای مدرک لیسانس و بالاتر هستند درحالی که متوسط این نسبت در نظام بانکی حدود ۵۹ درصد است.

وی نقش رهبری سازمان را مزیت سوم رقابتی در راستای تحول سازمانی دانست و ضمن قدردانی از خدمات و عملکرد مهندس رمرودی ، با حکم روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، هوشنگ حیدرنژادیان را به عنوان مدیر شعب این بانک در استان همدان معرفی کرد.

شایان ذکر است در این مراسم قیاسی معاون اقتصادی استانداری همدان نیز از عملکرد بانک کشاورزی در منطقه قدردانی و برای مدیران این بانک آرزوی موفقیت کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا