تغییرات انقلابی رابط کاربری جدید هواوی، EMUI 9.0

اکنون که در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ به سر می بریم شاهد معرفی ششمین نسل از رابط کاربری هوآوی با نام EMUI به بازار هستیم.

موبنا – هم اکنون این رابط کاربری سفارشی شده مبتنی بر سیستم عامل اندروید، شرکت هوآوی را قادربه  سرویس دهی به ۳۵۰ میلیون کاربر فعال گوشی های هوشمند این شرکت در سراسر جهان ساخته است. هوآوی از جدیدترین نسخه ی رابط کاربری خود با نام EMUI 9.0 که منطبق بر جدیدترین نسخه آندروید یعنی Android P است را در نمایشگاه IFA 2018 در برلین رو نمایی کرد.

EMUI 9.0 هوآوی با هدف هوشمند تر کردن زندگی روزمره کاربران، پیشرفت های جدیدی را در زمینه رابط کاربری مد نظر قرار داده که در ادامه به ۵ مورد از آنها اشاره می کنیم.

تغییرات انقلابی رابط کاربری جدید هواوی، EMUI 9.0

رابط بهتر:

در طراحی رابط کاربری، سادگی و سازگاری به عنوان دو فاکتور مهم در ایجاد یک تجربه با کیفیت برای کاربران در نظر گرفته می شوند. هوآوی با بازبینی و تلفیق منوی تنظیمات و در نتیجه حذف نزدیک به ۱۰ درصد از آیکن های کم استفاده و یا قرار دادن انها در قسمت تنظیمات پیشرفته سعی در ساده سازی هر چه بیشتر و کاربردی تر منوی تنظیمات داشته است. چرا که بعضی از کاربران ترجیح میدهند کنترل کلی بر روی دستگاه های خود داشته باشند در حالی که گروهی دیگر از کاربران میخواهند همه چیز را ساده و واضح و قابل دسترس نگه دارند از این رو هوآوی با این روش کوشیده است هر دو گروه از مخاطبین خود را راضی نگه دارد.

تغییرات انقلابی رابط کاربری جدید هواوی، EMUI 9.0تغییرات انقلابی رابط کاربری جدید هواوی، EMUI 9.0

 

علاوه منوی تنظیمات، هواوی در این رابط کاربری نحوه چیدمان المان ها را بهینه کرده است. در EMUI 9.0 المان های تصویری اصلی به نحوه قرار گرفته اند که استرس و تنش چشمی کاربران را کاهش داده و تجربه لذت بخش تری برای آنها در حین کار فراهم کنند. همچنین آیکون های کاربردی زیادی هم به بخش پایینی صفحه نمایش انتقال پیدا کرده اند تا کاربرانی که مایل به کار با یک دست با گوشی خود هستند راحتی بیشتری داشته باشند.

الهام گرفته از طبیعت: رابط کاربری EMUI 9.0 با بهره گیری هوشمندانه از رنگ های موجود در طبیعت تجربه ملایم تر و دلپذیرتری را برای کاربران به نمایش گذاشته است. برخی المان های گرافیکی این رابط کاربری با الهام از طبیعت دوباره باز طراحی و رنگ آمیزی شده اند. پس از رنگ های منحصر به فرد نوبت به اصوات خاص گرفته شده از دل طبیعت میرسد که هوآوی برای زنگ موبایل های هوشمند خود برگزیده است، صداهایی شامل افتادن قطرات اب تا صدای پرندگان که تجربه ی ارامش بخشی را برای کاربران به ارمغان اورده است. تندرستی دیجیتال: هوآوی در EMUI 9.0 همچنین امکاناتی برای تندرستی کاربران در نظر گرفته است تا از این طریق بتوانند زمان استفاده از گوشی های هوشمند خود را بهتر مدیریت کنند. در این رابط کاربری این امکان وجود دارد تا میزان زمان استفاده کاربران از هر نرم افزار بررسی و کنترل شود. همچنین برای کمک به حفظ سلامت کودکان این امکان را برای پدر و مادر ها فراهم شده تا بتوانند میزان استفاده از اپلیکیشن های خاص را مدیریت کنند. گزینه ی سیاه و سفید کردن صفحه نمایش نیز برای اوقات قبل از خواب و کمک به ارامش چشم ها در این رابط کاربری نظر گرفته شده است.

:GPU Turbo 2.0

 

رابط کاربری جدید هوآوی EMUI 9.0 انتخابی ایده ال برای کاربران علاقه مند به بازی های کامپیوتری می باشد چرا که به تکنولوژی پردازنده گرافیکی GPU Turbo 2.0 مجهز شده است. این کمپانی همچنین تلاش کرده است روان بودن مکانیزم تشخیص لمسی صفحه نمایش را تا ۳۶ درصد بهبود دهد.

 

امنیت بالا: EMUI 9.0 با قابلیت Password Vault کاربران را قادر میسازد تا بتوانند بدون هیچ نگرانی تمام کلمات عبور خود را با امنیت کامل در گوشی خود ذخیره کنند. این داده های ارزشمند با رمزگذاری بسیار قدرتمند در گوشی ذخیره می شوند و کاربران با خیال راحت می توانند آنها را در محل با اطمینان کامل و خیال راحت ذخیره کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا