تجارب ارزشمند بیمه سامان در همکاری با نخبگان کارآفرین

مدیرعامل شرکت بیمه سامان با تاکید بر تغییردر فرآیندهای سنتی و حرکت به سمت فناوری مدرن، خواستار توسعه همکاری استارتاپ‌ها در حوزه کسب‌وکار و مدیریت در توسعه کانال‌های فروش بیمه‌ای سامان شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از بیمه سامان، احمدرضا ضرابیه در نشست شورای مدیران این شرکت با اشاره به توسعه فرآیندها در فضای دیجیتال از جمله در حوزه پرداخت خسارت‌های بیمه‌ای درمان و بیمه‌های خودرو، گفت: شرکت بیمه سامان آمادگی لازم برای تعامل شفاف با این فعالان اقتصادی را دارد و پذیرای دیدگاه افراد نخبه در حوزه اینشورتک‌ها است.
ضرابیه اظهار داشت: چنان‌چه صنعت بیمه شرایط همکاری مناسب را با فعالان استارتاپ‌ها فراهم نکند، به طور قطع این دسته از افراد نخبه در صنایع دیگر حضور خواهند یافت و صنعت بیمه فرصت بهره‌مندی از جوانان کارآفرین و مبتکر را از دست می‌دهد.
مدیرعامل شرکت بیمه سامان با اشاره به تاکید رییس کل بیمه مرکزی ایران برای حمایت از حضور استارتاپ‌ها درصنعت بیمه گفت: تبلیغات گسترده از استارتاپ‌ها از ناحیه سرمایه گذاران، حاکی از توانمندی بالای استارتاپ‌ها است.
ضرابیه تاکید کرد: مدیران ارشد بیمه سامان با آغوش باز از ورود نخبگان و کارآفرینان به صنعت بیمه استقبال می‌کند و این وظیفه را دارد که برای این دسته از افراد کارآفرین، فضای حمایتی را ایجاد کند تا نتیجه فعالیت آنها به خدمتی موثر و اثرگذار برای مردم تبدیل شود.
ضرابیه خاطرنشان کرد: شرکت بیمه سامان تجارب ارزشمندی را درمسیر همکاری با نخبگان کارآفرین بدست آورده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا