بهره‌برداری از دهمین مدرسه از مجموعه مدارس «اُمید آینده»

هم‌زمان با شروع به‌کار مدارس در سراسر کشور و اول مهرماه سال ۱۳۹۷، دهمین مدرسه از مجموعه مدارس «اُمید آینده»، به بهره‌برداری رسید.

موبنا – به گزارش موبنا، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز، مسئولان و مدیران چهاردانگه اسلامشهر، خانواده محترم شهدا، اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران بانک آینده و هم‌چنین با حضور دانش‌آموزان، مجتمع آموزشی «اُمید آینده»، در چهاردانگه اسلامشهر، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
مدرسه «اُمید آینده» چهاردانگه، در زمینی به مساحت ۳۰۴۰ مترمربع شامل: زیربنای آموزشی با ۲۱ کلاس درس، کارگاه‌های آموزش فیزیک، شیمی، کامپیوتر و … با ۲۹۲۹ مترمربع، ۱۱۳ مترمربع سرویس بهداشتی، ۱۹۰۰ مترمربع محوطه سازی،۲۲۴ مترمربع نمازخانه، ۵۶ مترمربع سرایداری، ۵۰ مترمربع بوفه، آب‌خوری و نگهبانی و با زیربنای کل ۳۳۷۴ مترمربع، است که در آبان‌ماه سال ۱۳۹۶ ساخت آن آغاز و در شهریورماه سال ۱۳۹۷، به اتمام رسید. شایان ذکر است؛ سازه ساختمان این مدرسه، ضدزلزله و با رعایت آخرین استانداردهای موجود می‌باشد.
دکتر عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز سال‌تحصیلی، از این اقدام ارزشمند بانک آینده در امر مدرسه‌سازی به‌عنوان یک کار ِخِیر، خداپسندانه و مردمی نام برد و از فعالیت این بانک در امر مدرسه‌سازی تقدیر و تشکر کرد و این فعالیت ارزشمند را حرکتی ماندگار دانست.
احمد مرآت‌نیا مشاور عالی مدیرعامل بانک آینده نیز با تبریک آغاز سال نو تحصیلی، ساخت، افتتاح و بهره‌برداری از مدارس «اُمید آینده» در یک‌سال گذشته را در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و کمک به تحقق اهداف عالی آموزشی و فرهنگی فرزندان این مرز و بوم که عمدتاً در مناطق کم‌برخوردار کشور بوده است، برشمرد. ایشان با اظهار امیدواری برای تحقق «زندگی آینده برای آینده واحد»، خاطرنشان کرد: بانک آینده، در سایه خرد و دانش و راهبرد عمل به مسئولیت اجتماعی خود، علاوه بر کمک و نقش‌آفرینی در رشد و توسعه اقتصادی کشور و کارآفرینی، رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی را نیز مدنظر دارد که در همین راستا در سال گذشته، یک میلیون و هشتصدهزار، و در سال‌جاری نیز، دو میلیون و پانصدهزار بسته آموزشی و لوازم‌التحریر در سراسر کشور، توزیع شد تا دانش‌آموزان کشور عزیزمان ایران، با امکانات بیش‌تر و بهتر، سال‌تحصیلی جدید را آغاز نمایند.
شایان ذکر است؛ زنگ آغاز سال‌تحصیلی در مدرسه «اُمید آینده» چهاردانگه، با نواختن آن توسط مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مدیران بانک آینده، به‌صدا درآمد و دانش‌آموزان با استقبال مدیران و اهدای بسته‌های آموزشی بانک آینده، در کلاس‌های درس، حضور یافتند. گفتنی است؛ بانک آینده در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، سال گذشته، ۹ مدرسه «اُمید آینده» دیگر را، در مناطق کم‌برخوردار استان‌های: کرمان، خراسان جنوبی، کردستان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احـمد، فارس و ایلام پس از ساخت، افتتاح و به بهره‌برداری رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا