سکه و طلا دوباره افزایشی شد

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به تعطیلات چند روز گذشته گفت که علی‌رغم تعطیلات در بازار غیررسمی، قیمت ارز افزایش داشته که همین مساله باعث افزایش قیمت سکه و طلا شد.

موبنا – محمد کشتی‌آرای، با بیان اینکه با شروع هفته، قیمت طلا در بازار کاهشی بود، اظهار کرد: با این حال از ظهر دیروز به بعد قیمت ارز افزایش پیدا کرد و تبع آن بازار سکه و طلا هم افزایشی شد.
او با تاکید بر تأثیر مسائل سیاسی روی قیمت‌ها در بازار طلا افزود: امروز قیمت سکه ۱۰۰ هزار تومان بیشتر شد، درحالی‌که قیمت جهانی طلا با توجه به تعطیلی روز یکشنبه در کشورهای غربی ثابت بود. همچنین قیمت هر مثقال طلا با افزایش حدود ۷۰ هزارتومانی به یک‌میلیون و ۷۶۹ هزار تومان رسید.
کشتی‌آرای با بیان اینکه دیروز دادوستدها در بازار طلا کم شده بود، گفت: از دیروز که بازار فعال‌شده و دادوستدها روال عادی خود را پیداکرده و نسبت به روز قبل حالت افزایشی داشته است.
عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر همچنین با اشاره به آخرین قیمت‌های سکه و طلا گفت: سکه تمام چهار میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، نیم‌سکه دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و ربع‌سکه یک‌میلیون و ۱۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا