طرح همیاران مهر ایران آینده نگری در کمک به نیازمندان است

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به اهمیت آینده نگری در کمک به نیازمندان بیان داشت: چنانچه مردم با استفاده از طرح همیاران مهر ایران این بانک به انجام فعالیت های عام المنفعه هدفمند اقدام کنند، چه بسا بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از محرومیت های اقتصادی در جامعه رفع شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مرتضی اکبری ضمن معرفی طرح همیاران مهر ایران اظهارداشت: یکی از برنامه ها و اهداف این طرح کمک به نیازمندان با استفاده از تأمین مالی جمعی در قالب عقد صلح و به صورت بلاعوض در حساب تعریف شده نزد بانک قرض الحسنه مهرایران است.
وی افزود: بر این اساس خیران می توانند همسو با نیات خیرخواهانه و نوع دوستانه خود مبالغ مدنظر را در حساب طرح همیاران مهر حبه کرده و با مشارکت در این کار خیر به رفع مشکلات مختلف نیازمندان کمک کنند.
اکبری در خصوص موارد مصرف مبالغ تجمیع شده در این طرح تصریح کرد: تسهیلات قرض الحسنه این طرح در راستای کمک به اشتغال، درمان، جهیزیه، تحصیل، مسکن و رفع مشکلات و نیازمندی های مختلف خانواده های نیازمند پرداخت می شود و آثار ماندگاری به همراه خواهد داشت.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران گفت: منافع حاصل از این طرح می تواند در کاستن مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم و پیشرفت مادی و معنوی جوامع مؤثر باشد.
دکتر مرتضی اکبری با تبیین این طرح به عنوان یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه بیان داشت: هموطنان خیر با کمک به دیگران و بخشش قسمتی از دارایی های نقدی خود در طرح همیاران مهر ایران می توانند، زندگی را برای سایر افراد جامعه به ویژه نیازمندان آسان ‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا