گردهمایی بزرگ فعالان قالب و ابزار کشور درشرکت ساپکو

ششمین نمایشگاه بین المللی قالب، ابزار و مواد اولیه با هدف شناسایی و ارائه توانمندی های صنعت قالبسازی داخلی و صنایع وابسته از دوم تا پنجم مهرماه امسال در شرکت ساپکو برگزار می شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی ساپکو، در این گردهمایی صنعتی که هر دو سال یک بار میزبان فعالان صنعت قالب و ابزار داخلی و خارجی است، بیش از ۱۳۵ شرکت حضور خواهند داشت.
شرکت ساپکو در نظر دارد تا در نمایشگاه ششم، نیازمندی های گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه طراحی و ساخت قالب های مختلف را در بازه های زمانی چهارساله تا سال ۲۰۳۰ جهت اعلام به سازندگان داخلی و خارجی ارائه کند.
در نمایشگاه امسال که در فضایی به وسعت ۲۵۰۰ مترمربع پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود، دستاوردهای قالبسازی، ریخته گری، فیکسچرهای تولید، قطعات استاندارد، ابزارآلات جانبی، فولاد، عملیات حرارتی و اندازه برداری در داخل و خارج به نمایش درخواهد آمد.
همچنین برگزاری همایش علمی و کارگاههای آموزشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بودو تاکنون بیش از ۲۰ مقاله در حوزه های مختلف قالب و ابزار جهت ارائه در این همایش ارسال شده است.
گفتنی است، ششمین نمایشگاه قالب، ابزار و مواد اولیه از ساعت ۹ تا ۱۶ آماده حضور بازدیدکنندگان در کارگاه امور مهندسی ابزار، فضای باز و سالن جنبی آمفی تئاتر ساپکو خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا