آکواریوم در مشهد و قشم

در سفر با تور ارزان مشهد و تور لحظه آخری مشهد روزی خاطره انگیز را با بازدید از این موجودات زیبا و خارق العاده الهی برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

آکواریوم قشم 

آکواریوم پروانه طلایی قشم از جاذبه های دیدنی قشم می باشد که در هدف ارتقا بستر گردشگری می باشد . در این مجموعه ۱۸۰ نوع آبزیان کمیاب و نادر از جاهای مختلف جهان جمع آوری شده و در این نقاط از کشور قابل مشاهده است . ظرفیت آب این آکواریوم ۱۱۰۰ لیتر می باشد و هزینه ای که برای آکواریوم پروانه طلایی قشم برآورد شده است حدود ۵ میلیارد ریال می باشد. گردشگران تور قشم می توانند از این مکان دیدنی در قشم بازدید کنند . از آبزیان دیده شده دی این آکواریوم می توان به ماهی مجستیک ، فرشته ماهی ، امپراطور ، بلورینگ اشاره کرد. شما برای رفتن به آکواریوم پروانه طلایی قشم به زیرزمین ساختمان سیمرغ که در ضلع غربی میدان امامقلی خان قرار دارد بروید . تور ارزان قشم را در سایت سفر باتو ببینید.

آکواریوم پروانه طلایى قشم در قسمت زیرزمین ساختمان سیمرغ در ضلع غربى میدان امامقلى خان و در فضایى نزدیک به ۱۰۰۰ متر مربع با ۱۸۰ نوع آبزى کمیاب جهان می باشد. در این آکواریوم آبزیانى از خانواده فرشته ماهیان شامل ماهى مجستیک یا فرشته ماهى، امپراطور، بلورینگ و چند نمونه دیگر به عنوان آبزیان فوق العاده کمیاب از آبهاى دریاى سرخ دیده می‌شود.همچنین از آب‌هاى دریاى کارائیب نیز مى‌توان شاه میگو یا لابستر، مار ماهى و مارماهى گرگ و از خانواده جراحان ، ماهیان جراح دم بادبانى، ناسو یا لب ماتیکى و جراح دلقک را در این آکواریوم مشاهده کرد. از خانواده دلقک ماهیان نیز دلقک پیک، تو مى تو، کلارکى دریاى سرخ، دلقک آفریقایى و جراح دلقک را در آکوریوم پروانه طلایى قشم می توان دید. دم سل آزور و روباه ماهى نیز در کنار انواع آبزیان دیگر از جمله لاک پشت‌ها در این مجموعه زیبا دیده مى‌شوند که در سفر با تور قشم حتما دیدن کنید.

آکواریوم مشهد

آکواریم شهر دریایی شرق در مجتمع تجاری الماس شرق و در انتهای بلوار خیام شمالی است. در آکواریم شرق دریایی شرق مجموعه‌ای از ماهیان دریاهای‌ شور جهان در آن جمع آوری شده است و تنوع گونه‌های ماهی موجود در این آکواریم بسیار قابل توجه است و در میان آنها از کوسه ماهی تا خرچنگ نعل آبی و مجموعه ماهیان رنگارنگ آب‌های شور پیدا می‌شود. در مورد تور مشهد در سایت سفر باتو بیشتر بخوانید.

از میان مطالب پیشین سایت: بهترین فصل سفر به ارمنستان و تایلند

 

آکواریوم شهر دریایی شرق مشهد بزرگ ترین نمایشگاه ماهیان آب شور ایران واقع در مجتمع تجاری الماس شرق است. مجموعه‌ای از ماهیان دریاهای‌ شور جهان در آکواریوم شهر دریایی شرق مشهد جمع آوری شده است و تنوع گونه‌های ماهی موجود در این آکواریوم بسیار قابل توجه است و در میان آنها از کوسه ماهی تا سفره ماهی و هزار ماهی و مجموعه ماهیان رنگارنگ آب‌های شور پیدا می‌شود.

در سفر با تور ارزان مشهد و تور لحظه آخری مشهد روزی خاطره انگیز را با بازدید از این موجودات زیبا و خارق العاده الهی برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

مدیریت : آقایان بهارآرا – محمدی

آدرس: مشهد ,مجتمع تجاری الماس شرق، طبقه چهارم

تلفن تماس: ۳۷۱۱۳۰۱۳

مجموعه الماس شرق با در نظر گرفتن کمبودها و پتانسیل های شهر، سعی دارد تا با نگاهی به آینده خط مشی مشخصی را جهت نیل به اهداف زیر ترسم نماید:

– ایجاد تفریگاه سالم جهت شهروندان

– ارتقاء فرهنگی و افزایش رشد اجتماعی شهر

– ایجاد جاذبه افزون تر سیاحتی و توریستی شهر مشهد در راستای توسعه اقتصادی و اجتماعی شهر و هم پایه با استانداردهای بین المللی

– اشتغال زایی و ایجاد فرصت شغلی جدید

– افزایش نشاط و پویایی اجتماعی

– کاهش سفرهای شهری شهروندان و بار ترافیکی

– تجارت، سرگرمی های مناسب و سالم و خرید مناسب و یکجا برای مراجعان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا