دانلود Westworld؛ بازی اندروید سریال وست ورلد

سریال Westworld یکی از پربیننده ترین و محبوبترین سریال های این روزها می باشد که توانسته تاکنون رکوردهای متعددی از حیث تعداد ببیننده برای خود بجای بگذارد.

موبنا – به تازگی استودیو Warner Bros بازی این سریال محبوب را در سبک شبیه ساز عرضه کرده است  که تاکنون استقبال خوبی از آن در پلی استور بعمل آمده است و بیش از ۵۰۰ هزار بار در این سایت دانلود گردیده و توانسته نمره  بسیار خوب ۴.۲ از ۵ را کسب نماید. با ما همراه باشید تا شما را با بازی Westworld آشنا کنیم.

بازی Westworld
بازی Westworld

داستان این بازی شبیه ساز از این قرار می باشد که شما د رنقش یک کارآموز به پنل مدیریتی پارک دسترسی پیدا کرده اید و بایستی به بهترین نحو پارک را مدیریت و اداره نمایید تا بتوانید مهمان های پارک را از خود راضی نگه دارید. برای انجام این کار ابزار و وسایل مختلفی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و اگر بتوانید از پس وظایف خود بربیایید می توانید به عنوان یک مدیر خوب معرفی خواهید شد که می توانید به سایر لایه های پارک نیز دسترسی پیدا کنید. همانوطر که تاکنون توضیح داده ایم گیم پلی بازی بصورت شبیه سازی و مدیریتی می باشد بدین صورت که صفحه نمایش بازی به دو قسمت تقسیم می گردد و در قسمت بالا مناطق اصلی پارک هستند و در قسمت زیرین نیز شاهد زیربناهای پارک خواهید بود.

بازی Westworld
بازی Westworld

در هر کدام از قسمت های مختلف شما وظایف مختلفی را دارید بعنوان مثال در قسمت بالایی که همان قسمت اصلی پارک می باشد وظیفه دارید تا بناهای جدیدی را برای پارک بسازید و در قسمت زیرین بایستی میزبان های جدیدی را بسازید و یا میزبان های قبلی را تعمیر کنید. به مرور زمان مهمان های جدید به پارک شما می آیند که شما بایستی سعی کنید با کارهای مختلفی آن ها را سرگرم کنید و آن ها را راضی نگه دارید. بازی از لحاظ گرافیکی نیز در سطح قابل قبول و خوبی قرار دارد و محیط ها و میزبان های بازی تنوع خوبی را دارا می باشند بطوریکه شما کمتر میزبانی را می توانید پید کنید که شبیه به یکدیگر باشند.

تصاویر بازی Westworld :

دانلود بازی Westworld :

دانلود دیتا Westworld v1.8

دانلود فایل اجرایی Westworld v1.8

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا