مشترک مورد نظر پاسخگو نیست

بوق دائم اشغال و یا پاسخگو نبودن شماره ۱۱۸ مخابرات گلستان بویژه در ساعات پایانی شب و قطع پی در پی تلفن محلات و مناطق مختلف گرگان مردم را برای استفاده از خدمات این شرکت دچار زحمت و مشکل کرده است.

موبنا – وابستگی فراوان مردم به تلفن ثابت برای رسیدگی به امورات روزمره در سال های اخیر و با گسترش نفوذ موبایل کاهش پیدا کرده اما هنوز بخش زیادی از فعالیت های عمومی از این طریق انجام می شود.
ادارات، اصناف و موسسات عمومی و بسیاری از مشاغل دیگر همچنان به استفاده از تلفن ثابت وابسته اند که هر گونه اختلال در آن آسیب زیادی به روند فعالیت و ارائه خدمت وارد خواهد کرد و چه بسا زیان های اقتصادی به دنبال دارد.
بر این اساس شرکت مخابرات به عنوان ارائه دهنده این خدمت اگر متعهد به فراهم کردن امکانات مناسب استفاده مردم از تلفن نبوده و نتواند در زمان و موقع مناسب مشکلات را برطرف کند، نارضایتی ها افزایش یافته و مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد خواهد شد.
تماس های مردم در هفته های اخیر نشان دهنده سیل نارضایتی های مردم گرگان از خدمات رسانی شرکت مخابرات گلستان است.
این شهروندان گفته اند که برای گرفتن یک شماره تلفن در ساعات گوناگون شبانه روز مدت زمان زیادی پشت خط انتظار مانده اند و در نهایت و با ناامیدی از پاسخگو نبودن اپراتور مجبور به قطع تماس شدند.
در همین پیوند خرابی های تلفن از سوی شرکت مخابرات گلستان با تاخیر طولانی انجام می شود که گلایه های مردمی به دنبال داشته است.
مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان در گفتگو با خبرنگار ایرنا با قبول مشکل خرابی تلفن در برخی مناطق گرگان پاسخگو نبودن ۱۱۸ و نیز خط خرابی تلفن ۲۰۱۱۷ را رد کرد.
غلامعلی شهمرادی با بیان اینکه روز گذشته تلفن های ثابت منطقه گلشهر به دلیل خرابی یکی از تجهیزات فنی این منطقه دچار اختلال شد، اظهار کرد: وارداتی بودن برخی تجهیزات رفع به موقع و زود هنگام مشکل را با تاخیر مواجه می کند.
مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان در خصوص اعتراض مردم به پاسخگو نبودن سامانه های ۲۰۱۱۷ و ۱۱۸ گفت: سامانه ۱۱۸ استان بر خلاف بسیاری از استان های کشور با ترافیک بسیار زیاد و غیرضروری مواجه است.
وی بیان کرد: ۸۰ اپراتور به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس مردم از این سامانه هستند اما بخش زیادی از تماس ها غیر ضروری و عامل اصلی ترافیک زیاد و پشت خط ماندن افراد دیگر است.
مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان همچنین از فعالیت مداوم و بدون مشکل سامانه ۲۰۱۱۷ برای بررسی خرابی های تلفن مشترکین خبر داد و گفت: تماس مردم در این دو سامانه به طور کامل ضبط و هر گونه شکایت از آن ها مانند پاسخگو نبودن قابل پیگیری است.
شهمرادی افزود: پس از دریافت خرابی ها ۵۸ سیمبان مستقر در مناطق گوناگون گرگان این مشکلات را رسیدگی و برطرف می کنند.
وی با قبول وجود برخی مشکلات در این سامانه ها گفت: برخی از این انتقادها صحیح و پذیرفتی است اما شرایط در مقایسه با گذشته بهتر و خدمات ارائه شده به شهروندان بهبود فراوانی یافته است.

 منبع: ایرنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا