را‌ه‌اندازی‌ سامانه‌ مشتری‌مدار در مخابرات‌ کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان در کمترین زمان یکی از برنامه‌های مخابرات منطقه است، گفت: در این راستا سامانه مدیریت فنی شبکه و مشترکین (OSS) مخابرات در استان راه‌اندازی شده است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار داشت: راه‌اندازی سامانه مدیریت فنی شبکه و مشترکین (OSS) مخابرات کردستان باهدف بهبود کیفیت ارائه خدمات سرویس‌های دیتا و اینترنت مشتریان، افزایش سرعت واگذاری سرویس و مدیریت امکانات فنی انجام شده است.

وی راه‌اندازی سامانه OSS را گامی مهم در ارائه خدمات بهتر به مشتریان از سوی مخابرات منطقه خواند و گفت: در این سامانه تخصیص امکانات متناسب با نیاز مشتریان و متقاضیان انجام می‌پذیرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان پاسخگویی به نیازهای مشتریان، با سرعت و دقت بسیار بالاتر از گذشته را از مزایای این سامانه اعلام و تصریح کرد: تحقق این مهم گامی اساسی در رشد و توسعه مشتری‌مداری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان کردستانی است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی سامانه مدیریت فنی شبکه و مشترکین در قالب پروژه تجمیع شرکت مخابرات ایران از سوی مخابرات منطقه صورت گرفته که بر این اساس تمامی سامانه‌های جامع مشتریان ثابت، مشتریان اینترنت و سامانه جامع مدیریت فنی شبکه ثابت تجمیع شده و بانک‌های اطلاعاتی موجود، تحت عنوان یک سیستم متمرکز کنترل و بر اساس لینک‌های ارتباطی ما بین سامانه‌های مذکور کلیه مراحل بررسی امکانات فنی اعلام نتیجه تا تحویل، ارائه سرویس و همچنین خدمات پس از فروش سرویس به صورت یکپارچه انجام خواهد شد.

حکمت با بیان اینکه دریافت خدمات مشتریان بعد از راه‌اندازی این سامانه مانند سایر خدمات مخابرات در بین دیگر اپراتورها منحصر به فرد است، افزود: افزایش رضایت‌مندی مشتریان مخابراتی یکی از بهترین پیامدهای راه‌اندازی این سامانه است که امیدوارم با تلاش پرسنل دلسوز مخابرات شاهد آن باشیم.

وی با اشاره به زمان بر بودن تجمیع این داده‌ها در راه‌اندازی سامانه OSS اظهار کرد: مقدمات اجرای این پروژه حدود یک و نیم سال طول کشید که خوشبختانه با سعه صدر و کوشش همکاران منطقه موفق به اجرای آن شدیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تقدیر از کارکنان مخابرات منطقه که هر روزه با بکارگیری دانش و کوشش خود، گام‌های مناسبی را برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های مخابراتی بر می‌دارند، خاطر نشان کرد: تلاش و زحمت همکاران منطقه سبب شده که این مجموعه در سطح شرکت مخابرات ایران همیشه خوش بدرخشد و موفق به کسب عناوین برتر در حوزه‌های مختلف شویم.

دکمه بازگشت به بالا