مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک ایران‌زمین در استان‌های غرب کشور

مراسم معارفه مدیر جدید و تکریم مدیر سابق شعب بانک ایران زمین استان های غرب کشور با حضور حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها و کلیه روسای تحت پوشش این مدیریت برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی، در این مراسم حسینی کناروئی ضمن تقدیر از زحمات محسن نصیری پور بواسطه خدمات ارزنده ایشان به بانک ایران زمین و تجلیل از عملکرد ایشان در سالهای خدمت شان و همچنین معرفی تورج رستمی سلیمانی بعنوان مدیر جدید استان های غرب کشور، به ارائه آمار منابع منطقه و مقایسه آن با منابع نظام بانکی وهمچنین سایر مدیریت های بانک ایران زمین و تحلیل آمار با شرح کامل برای شعب پرداخت.
سپس محسن نصیری پور ضمن ارائه آمار عملکرد ۶ساله خود از کلیه کارکنان صف و ستاد که در این مدت ایشان را یاری کرده بودند، آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه رستمی سلیمانی به بررسی و تحلیل منابع بالقوه در استانهای تحت پوشش خود پرداخته و تاکید کرد: بانک ایران زمین باید در فرصت باقیمانده از سال سهم خود را از بازار پولی منطقه جذب کند و برای این کار با استعانت از خداوند متعال و کمک و یاری همکاران متعهد و تلاشگر خود در صف و ستاد از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا