عرضه تازه‌ترین پرچمدار سامسونگ تایید شد

عرضه گوشی گلکسی اس ۱۰ تازه ترین پرچمدار سامسونگ سرانجام توسط این شرکت تایید شد؛ این گوشی طراحی متفاوتی داشته و از نمایشگر قدرتمندی برخوردار است.

موبنا – عرضه گوشی گلکسی اس ۱۰ تازه ترین پرچمدار سامسونگ سرانجام توسط این شرکت تایید شده است. این گوشی طراحی متفاوتی داشته و از نمایشگر قدرتمندی برخوردار است.
یکی دیگر از امکانات جذاب این گوشی فناوری خاصی برای باز کردن قفل گوشی از طریق نگاه کردن به نمایشگر است که رقیبی برای قابلیت فیس آی دی گوشی آیفون محسوب می شود.
سامسونگ ضمن تایید عرضه گلکسی اس ۱۰ افزوده که این گوشی در رنگ های منحصر به فردی نیز توزیع خواهد شد. منابع مطلع می گویند این گوشی دارای فناوری دوربین سه گانه نیز بوده و در پشت آن از سه دوربین استفاده می شود.
گلکسی اس ۱۰ در سه مدل عرضه می شود. مدل ارزان تر یا اقتصادی دارای نمایشگر ۵.۸ اینچی است و اسکنر اثر انگشت آن در لبه کناری بدنه قرار گرفته است. دوربین اصلی و عادی ان دارای یک حسگر و دوربین سلفی آن نیز عادی است.
مدل دوم با اسم بیاند ۱ دارای نمایشگر منحنی (Infinity Display) با اندازه ۶.۱ اینچ، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته زیر نمایشگر، دوربین اصلی دوگانه و دوربین سلفی عادی است.
در نهایت گلکسی اس ۱۰ پلاس دارای نمایشگر منحنی (Infinity Display) با اندازه ۶.۴ اینچی، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته زیر نمایشگر، دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه است.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا