نصب لانچر شیائومی پوکو F1 بروی همه گوشی‌های اندرویدی

شیائومی Poco F1 که به تازگی معرفی شده یک دستگاه رده بالا منتهی با قیمت یک دستگاه میانرده میباشد که همگان را به حیرت وا داشته است.

موبنا – اما قبل از هرچیز نگاهی اجمالی به مشخصات فنی Poco F1 داشته باشید تا ببینید چرا این گوشی یک دستگاه قدرتمند بحساب میآید :

xiaomi Poco F1
xiaomi Poco F1

همانطور که میبینید این گوشی از سخت افزاری قدرتمند بهره میبرد و رابط کاربری گوشی نیز به خوبی سخت افزار آن میباشد که میتوانید برای اندروید بازان بسیار جذاب بنظر برسد. لانچری که به تازگی به طور رسمی در گوگل پلی قرار گرفته همه امکانات پوکو اف ۱ در اختیار شما قرار میدهد.

این لانچر ممکن است ساده باشد اما بسیاری از ویژگی های جالب را دارا میباشد. بهره گیری از انیمیشن های جذاب ، امکان سوییپ به بالا برای نمایش اپلیکیشن ها مانند آنچه در آیفون ایکس دیدیم و قرار گرفتن اپلیکیشن ها در دسته بندی های پیشفرض لانچر از زیبایی های این اپلیکیشن میباشد.

لانچر Poco F1 مخصوص گوشی های اندرویدی
لانچر Poco F1 مخصوص گوشی های اندرویدی

تنظیمات این لانچر هم برخلاف لانچر های دیگر مانند نوا لانچر ناکارآمد نیست و تنظیماتی بسیاری را دراختیار شما برای شخصی سازی قرار می‌دهد و البته مهمترین نکته راجع به این اپلیکیشن تیم پشتیبانی آن است که احتمالا بزودی باید شاهد آپدیت های جدید با افزوده شدن امکانات جالب باشیم.

دانلود لانچر مخصوص Poco F1

نصب لانچر شیائومی پوکو F1 بروی همه گوشی‌های اندرویدی

همچنین برای دانلود رینگتون های مخصوص Poco F1 نیز میتوانید از لینک زیر اقدام نمایید :

دانلود رایگان رینگتون های Poco F1

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا