معرفی و دانلود بازی ترسناک Escape from Chernobyl

Escape from Chernobyl از بازی های جدید اندرویدی در سبک اکشن و ترسناک می باشد که کمتر از دو هفته پیش نسخه اولیه ی آن در پلی استور عرضه گردیده است.

موبنا – این بازی ترسناک با دارا بودن گیم پلی هیجان انگیز و همچنین گرافیک فوق العاده می تواند به یکی از بازی های محبوب در این سبک تبدیل شود.

Escape from Chernobyl
Escape from Chernobyl

داستان بازی از این قرار است که شما در نقش شخصیت اصلی در یک مکان متروکه قرار دارید ، این مکان به مواد رادیواکتیو آلوده می باشد و هر لحظه امکان مرگ شما وجود دارد و جدای از این موارد موجوداتی در این مکان وجود دارند که در اثر تشعشات رادیواکتیو به موجودات خطرناکی تبدیل شده اند که هر لحظه قصد از بین بردن شما را دارند. تنها موردی که شما در این مخمصه به یاد می آورید این است که بایستی دوست دکتر خود را پیدا نمایید تا پرده از راز این مکان مخوف بردارد و در این راه با فراز و نشیب های فراوانی روبرو خواهید شد.

Escape from Chernobyl
Escape from Chernobyl

گیم پلی بازی بصورت اول شخص می باشد و شما بایستی برای بقای خود و رسیدن به اهداف خود در بازی تلاش کنید. در ابتدای بازی به شما یک آموزش داده می شود که شما را با قسمت های مختلف بازی آشنا می سازد.برای هدایت شخصیت اصلی یک آنالوگ در سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد همچنین سه دکمه ی دیگر برای ضربه زدن (سمت چپ ) و پریدن و نشستن (سمت راست ) تصویر قرار دارند. در ظول بازی آیتم ها وسلاح های مختلفی را جمع آوری خواهید کرد که در پایین صفحه مشخص شده اند که دارای ذو قسمت می باشد ، قسمت اول همان دسترسی به سریع به آیتم های حیاتی شامل کمک های اولیه و … می باشد و قسمت دوم وضعیت شما و سلاح های مختلف شما را نشان می دهد. گرافیک بازی از نقاط قوت آن به شمار می رود و سازندگان در طراحی محیط های بازی به کوچکترین جزئیات نیز توجه کرده اند.

توجه: برای اجرای روان بازی به یک گوشی با قدرت سخت افزاری بالا همراه با اندروید ۷.۰ و بالاتر نیاز دارید.

تصاویر بازی Escape from Chernobyl :

دانلود بازی Escape from Chernobyl :

دانلود فایل نصبی

دانلود فایل دیتای بازی

آموزش نصب:

فایل اجرایی APK را در دیوایس خود نصب کنید.

فایل دیتا را اکسترکت کرده و محتوای آن  را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا