دبیر کارگروه وام وزارت ارتباطات منصوب شد

وزیر ارتباطات در حکمی سرپرست اداره کل همکاری ها و توسعه صنعت این وزارتخانه را به عنوان دبیر کارگروه وام وجوه اداره شده، منصوب کرد.

موبنا – به گزارش موبنا، محمدجواد آذری جهرمی در حکمی به استناد تصویب نامه هیات وزیران، حامد لدنی دامغانی را به سمت دبیر کارگروه وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات منصوب کرد.
در حکم وزیر ارتباطات آمده است: امیدوارم که در سایه الطاف قادر متعادل و رعایت قوانین مربوطه، با جدیت و تلاش مضاعف، خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید، موفق و موید باشید.
به گزارش مهر، به منظور ارتقا و توسعه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و تولید برنامه های نرم افزاری و ایجاد زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی در زمینه ICT، وجوهی از محل منابع داخلی شرکتهای وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تحت عنوان وجوه اداره شده تخصیص داده شده است.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در چارچوب ضوابط و مقررات موجود و برای حمایت از پروژه ها و طرح های توسعه ای اشتغال آفرین و یا صادرات کالا و خدمات بخش های خصوصی و تعاونی غیر دولتی از محل این منابع تسهیلاتی را به شرکت‌های واجد شرایط اعطا می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا