افتتاح دفتر بانکداری شرکتی و اختصاصی بانک رفاه کارگران در استان خراسان رضوی

با حضور دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران دفتر بانکداری شرکتی و اختصاصی این بانک در این استان و در شهر مشهد افتتاح شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر سهمانی در آیین افتتاحیه این دفتر در سخنانی گفت: بانک رفاه طی سال های گذشته به ویژه دو سال اخیر، به صورت جدی، به دنبال برنامه ریزی و اقدام به منظور استقرار بانکداری جامع بوده است.
مدیر عامل بانک رفاه با تصریح اینکه یکی از راهبردهای اصلی بانک رفاه، ارائه خدمات جامع، کامل و روزآمد به مشتریان است گفت: هدف از افتتاح و استقرار دفاتر بانکداری شرکتی و اختصاصی ارائه خدمات مطلوب به مشتریان ارجمند است.
دکتر سهمانی با اشاره به اقتصاد بانک محور ایران خاطر نشان ساخت: به موازات فعالیت های اقتصادی کلان کشور و در حین توسعه و پیشرفت اقتصاد ملی، بانک رفاه تمامی زیر ساخت ها و ظرفیت های خود را به کار می بندد تا در این مسیر حامی نظام اقتصادی کشور باشد.
مدیر عامل بانک رفاه در خاتمه با قدردانی از حسن اعتماد مشتریان خاطر نشان ساخت: بانک رفاه در ارائه خدمات با کیفیت، امن و سریع از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و امیدواریم مشتریان هم به پاس این خدمات، حامی این بانک اجتماعی باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا