گزارش شاپرک از نتایج فراخوان مشارکت در تنظیم مقررات شبکه پرداخت

با پایان مهلت فراخوان مشارک در تنظیم مقررات شبکه پرداخت کشور، شاپرک گزارشی درباره این فراخوان و نتایج آن ارائه کرد.

موبنا – به گزارش موبنا، ایجاد تعامل دو سویه با بازیگران زیست‌بوم پرداخت الکترونیک با محوریت موضوعات رگولاتوری و استفاده از اشتراک نظرات برای حداکثرسازی درک مشترک از موضوعات و ایجاد توافق در بین ذینفعان از اهداف همیشگی شرکت شاپرک بوده است. در همین راستا فراخوان مشارکت در تنظیم مقررات شبکه پرداخت کشور با هدف دریافت و بهره‌مندی از نظرات فین‌تک‌ها، بازیگران کلیدی، صاحب‌نظران و علاقه‌مندان به حوزه های خدمات پرداخت الکترونیک در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در بهمن ماه سال ۹۶ اعلام عمومی شد.
از زمان اعلام فراخوان تا نیمه‌ مرداد ماه ۹۷ (پایان زمان فراخوان) ایده‌های متعددی در زمینه فناوری‌های مالی برای این شرکت ارسال شد. ضمن قدردانی از تلاش همه عزیزانی که با ارسال ایده‌های خود در این فراخوان شرکت کردند به اطلاع می‌رساند ایده‌های دریافتی متمرکز بر طرح‌های کسب و کار بود و متاسفانه هیچ‌یک از این ایده‌ها با موضوع و کارکرد فراخوان منطبق نیست و حائز شرایط لازم برای انتخاب به عنوان ایده برتر این فراخوان نبودند.
تبعا شرکت شاپرک همچنان خود را آماده تعامل با صاحب‌نظران حوزه پرداخت الکترونیک در زمینه تنظیم مقررات مربوط به آن دانسته و از علاقمندان دعوت می‌شود تا با نظرات و راهنمایی‌ها خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا