بانک کشاورزی ۱۰۰هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق محروم اهدا می کند

بانک کشاورزی در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود فعالیت‌های مختلفی را به ویژه در زمینه آموزش کودکان و نوجوانان، توسعه، تجهیز و بازسازی فضاهای آموزشی و …. انجام داده است و به گفته مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی این بانک، در آستانه سال تحصیلی جدید نیز ۱۰۰هزار بسته لوازم التحریر درمناطق محروم توزیع خواهد شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، «محمدرضا غفوری» با اعلام این مطلب ضمن تأکید بر ضرورت اجرای برنامه های بنگاه های اقتصادی در حوزه مسئولیت اجتماعی افزود: با هدف تأمین بخشی از نیازهای دانش آموزان در مناطق محروم و کم برخوردار سراسر کشور، درآغاز سال تحصیلی۹۸-۹۷ بسته های نوشت افزار در این مناطق توزیع خواهد شد.
وی در تشریح سایر اقدامات بانک کشاورزی در حوزه مسئولیت اجتماعی به ساخت و تجهیز ۲ مدرسه ۴ کلاسه در رو ستاهای «پاکل» در استان ایلام و «فلاورد» در استان چهارمحال وبختیاری در سال ۱۳۹۶ اشاره و خاطر نشان کرد: ساخت سالن ورزشی چند منظوره سر پل ذهاب در استان کرمانشاه و ساختمان های دهیاری مناطق زلزله زده غرب کشور، از دیگر اقدامات بانک کشاورزی درسال گذشته است.
غفوری با بیان اینکه آموزش بانک پذیری و مفاهیم پایه ای فرهنگی، زیست محیطی، بهداشتی و اجتماعی به کودکان و نوجوانان از دیگر رویکردهای بانک کشاورزی در حوزه مسئولیت های اجتماعی است، اضافه کرد: به منظور تحقق این برنامه ها باشگاه کودک و نوجوان از سال ۱۳۹۳در این بانک راه اندازی شد و درحال حاضر بیش از ۳۷۰ هزار نفر عضو این باشگاه هستند.
مدیرامور مشتریان و بانکداری بانک کشاورزی درباره حساب های ویژه کودک و نوجوان گفت: متقاضیان با مراجعه به شعب این بانک درسراسر کشور می توانند نسبت به افتتاح حساب کودک و نوجوان(قرض الحسنه پس انداز کودک ونوجوان یا سپرده کوتاه مدت تاک) اقدام و کارت مهرگستر این حساب را دریافت کنند.
غفوری اضافه کرد: دارندگان حساب های ویژه کودک ونوجوان از طریق پایگاه اینترنتی بانک کشاورزی به نشانی www.bki.ir می توانند در باشگاه کودک ونوجوان این بانک عضو شوند و از مزایای شرکت در جشنواره های مختلف آن بهره مند شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا