تاکید بر نقش پست بانک در سرعت بخشیدن به تحقق برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

نشست مشترک مدیرعامل پست بانک ایران و معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

موبنا – در این نشست که با حضور دکتر دهدشتی معاون امور مجلس و استانهای وزارت ارتباطات، دکتر نصیری مدیر کل امور مجلس وزارت ارتباطات و مهندس ترابیان مدیر کل امور استانهای وزارت ارتباطات برگزار شد، دکتر سیدحسین دهدشتی معاون حقوقی، امور دولت و مجلس با تقدیر از تلاش های این بانک در ارائه خدمات بانکی به روستائیان، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و حمایت از فعالان حوزه فناوری گفت: عملکرد پست بانک در مناطق محروم از نقاط قوت وزارت ارتباطات است.
دکتر دهدشتی بر لزوم حمایت مستمر مجلس شورای اسلامی از گسترش خدمات پست بانک تاکید کرد و افزود: این بانک با حمایت مسئولین می تواند نقش بیشتری در برنامه های اقتصادی دولت داشته باشد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بزرگترین معضل فعلی، مشکل اشتغالزایی است، سیاست های پست بانک بهتر است به گونه ای تنظیم شود که تسهیلات پرداختی باید در راستای اشتغالزایی و رونق تولید داخلی جهت دهی شود .
دکتر فرحی مدیرعامل پست ایران نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم استفاده از نقاط تماس پست بانک در تحقق اهداف و برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این بانک به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات می تواند نقش چشمگیری در حمایت از استارت آپ ها و توسعه فعالیت های این بخش از اقتصاد کشور ایفا کند. در راستای سیاست های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مصمم هستیم در توسعه اقتصاد دیجیتال نقش موثری داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا