مشتری‌مداری و توجه به نیازهای صنعتگران کشور مهمترین سیاست این بانک است

حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: یکی از مهمترین سیاستهایی که این بانک دنبال می‌کند توجه به اصل مشتری مداری است زیرا مشتریان بانک کارآفرینند و میتوانند به کشور برای عبور از شرایط حاضر کمک کنند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، مهری که در گردهمایی سراسری مدیران و روسای ستاد و شعب این بانک سخن میگفت در تشریح سیاستهای جدید بانک افزود : خدماتی که برای مشتریان ارائه میشود باید از سه ویژگی سهولت ، شفافیت و ارزان بودن برخوردار باشد.
وی با بیان اینکه بانک صنعت و معدن همیشه انتخاب اول صنعتگران است ، تصریح کرد : مشتری مداری همواره برای تمام کسب و کارها مفید بوده و توصیه شده است. بنابراین بانک به عنوان یک مشاور و همراه با مشتریان ، خواسته های آنها را شناسایی و در راستای اجرایی شدن آن می کوشد .
مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به اینکه این بانک به عنوان یک بانک توسعه ای باید برای برون رفت کشور از وضعیت موجود موثرتر باشد تصریح کرد : یکی از مباحث مهم ، مدیریت منابع و مصارف است زیرا اگر منابع مالی هوشمندانه و کارشناسانه هدایت شود با مشکل روبرو نمیشویم ، به ویژه در شرایطی که نوسانات نرخ ارز موجب افزایش میزان مصارف شده است .
وی تصریح کرد : مدیریت منابع و مصارف ازاستراتژیهای مهم یک بانک به‌شمار می آید که سبب پاسخگویی سریع و بموقع به مشتریان بانک خواهد شد .
مدیر عامل بانک صنعت و معدن تحقق حاکمیت شرکتی در این بانک را مورد تاکید قرارداده و افزود : ذینفعان بانک اعم از جامعه ، مشتریان و کارکنان باید به صورت یکپارچه دیده شده و منافعشان مورد توجه قرار گیرد .
مهری با اشاره به اهمیت پرداخت تسهیلات مالی به طرحهای صنعتی تصریح کرد : در کنار تامین مالی پروژه های صنعتی بزرگ ، تامین مالی طرحهای نیروگاهی در سالهای اخیر موجب کاهش میزان خاموشی ها در تابستان امسال شد و این از نتایج تلاش کارکنان بانک صنعت و معدن است .
مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت : تامین مالی صنایع کوچک و متوسط بسیارمهم است و برای تامین مالی صنایع کوچک باید به سرعت عمل کنیم زیرا تاخیر در کمک به این صنایع موجب ایجاد خسارات جبران ناپذیر میشود .
توانمندسازی بانک از طریق افزایش سرمایه موضوع دیگری بود که حسین مهری به آن پرداخت و ابراز امیدواری کرد که از طریق کمک دولت و مجلس شورای اسلامی مشکل کفایت سرمایه بانک صنعت و معدن حل شود .
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه خواستار ارتقاء فعالیتهای بانک با توجه به رسالت و ماموریتها از طریق آموزش مستمر شد و افزود : ما باید مهارتهای بانکداری نوین جهان را بیاموزیم و این کار میتواند موجب بهبود فعالیتهای بانک صنعت و معدن شود .
وی بیان داشت : کلینیک عارضه یابی باید در این بانک تشکیل شود تا بتواند به شناسایی و حل مشکلات واحدهای صنعتی بپردازد ، ما باید همواره در کنار صنعتگران به عنوان مشاور حضور داشته و به آنها برای حل مشکلاتشان کمک کنیم .
مهری شفاف سازی در فرآیند اقدامات بانک را مهم دانست و افزود : توسعه کیفی شعب یکی از مباحث عمده ماست و این امر علاوه بر امکانات فیزیکی نیاز به نیروی انسانی کارآمد دارد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا