اخلاق‌مداری و احترام به پیشکسوتان از ویژگی‌های کارکنان بانک کشاورزی است

روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی اعتقاد دارد، تکریم بازنشستگان و پیشکسوتان و احترام به آنان از ضرورت های زندگی امروز است و اخلاق مداری و احترام به پیشکسوتان را از ویژگی های نهادینه شده در میان کارکنان این بانک می داند.

موبنا – به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی صبح روز دوشنبه نوزدهم شهریور در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره کانون بازنشستگان این بانک با بیان این مطلب، بر رعایت جایگاه و احترام به بازنشستگان تأکید کرد .

وی با اشاره به مسائل و مشکلات پیش روی بازنشستگان و تلاش برای حل این مشکلات در حد مقدورات گفت: یکی از ویژگی های کارکنان بانک کشاورزی اخلاق مداری و احترام به پیشکسوتان است.

خدارحمی در تشریح وظایف کانون بازنشستگان گفت: یکی از مهم ترین وظایف این کانون انعکاس مشکلات است تا با همفکری برای حل این مشکلات حرکت کنیم. وی با تأکید بر ضرورت ایجاد انسجام در میان اعضای کانون و پرهیز از هرگونه تفرقه اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت های صندوق رفاه و تأمین آتیه کارکنان، امور رفاهی کارکنان بازنشسته، بهبود یافته است و این روند ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل بانک کشاورزی، با بیان اینکه انسجام و اتحاد در میان اعضای کانون بازنشستگان زمینه ساز پیشرفت امور خواهد بود، ابراز امیدواری کرد:با ارائه راهکارهای معقول و منطقی وضعیت معیشتی کارکنان بازنشسته بهبود یابد.

خدارحمی به پی گیری های انجام شده برای همسان سازی حقوق بازنشستگان از طریق دستگاه های ذیربط نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر همسان سازی به نوعی اجرا می شود اما می توان با اصلاح روش ها و دریافت مجوزهای لازم آن را بهبود و ارتقا داد.

مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش پایانی سخنانش با تأکید مجدد بر حفظ جایگاه بازنشستگان و پیشکسوتان به ضرورت حضور آنان در مراسم و مناسبت های مختلف، ملاقات مدیران با پیشکسوتان و همکاری تنگاتنگ کانون بازنشتسگان با صندوق رفاه و تأمین آتیه اشاره کرد و افزود: انتظار می رود صندوق رفاه و تأمین آتیه نیز دستاورد قابل توجهی برای بازنشستگان داشته باشد.

براساس این گزارش، در جریان این بازدید علی نقی ذوقی مدیرعامل و مهندس محمد فاتح عضو هیأت مدیره کانون بازنشستگان بانک کشاورزی از روح اله خدارحمی مدیرعامل این بانک به دلیل پی گیری امور بازنشستگان تشکر و قدردانی کردند.

این گزارش می افزاید،عبداله سلیمانی مدیر امور حوزه مدیریت، علی اکبر فهیمی مدیر امور سرمایه انسانی و ساختاری ، صدرالدین کاظمی رییس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل و داریوش زلقی مدیرعامل صندوق رفاه و تأمین آتیه این بانک نیز در این بازدید حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا