معرفی و دانلود بازی آرکید Fit

بازی Fit از جدیدترین بازی های استودیو کچاپ در سبک آرکید می باشد که تمرکز و ثبر شما را به چالش می کشد.

موبنا – این بازی آرکید تاکنون بیش از ۱ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و توانسته نمره بسیار خوب ۴.۶ از ۵ را نیز در این سایت کسب کند.

بازی Fit
بازی Fit

گیم پلی این باری بدین صورت است که قطعاتی به اشکال مختلف از بالا به سمت پایین می آیند و هم قطعات و قالب بطور همزمان در خلاف جهت یکدیگر می چرخند و  شما بایستی آن ها را به درستی در سر جای خودشان قرار دهید ، در این بازی داشتن تمرکز بالا یک امر کلیدی می باشد زیرا بایستی در وقت مناسب بر روی صفحه نمایش گوشی خود کلیک نمایید تا قطعات به صورت درستی در قالب خودشان قرار گیرند. روند کلی بازی بصورت رکوردی می باشد و شما بایستی با تمرکز بالا و سرعت عمل زیاد بتوانید در زمان مناسب شکل ها را فیت کنید. البته هر چقدر که به مراحل بالاتر می روید چالش بازی نیز بیشتر می شود و شما بایستی سرعت عمل بیشتری به خرج دهید. با فیت کردن درست اشکال اشخاص جدیدی را بدست خواهید آورد که در واقع حکم امتیازهای شما در بازی را دارند. با بالا بردن امتیازهای خود در بازی می توانید دنیاهای جدیدی را خریداری نمایید و در ترکیبات مختلفی از آن ها استفاده نمایید.

بازی Fit
بازی Fit

طراحی هنری بخش های مختلف باری بسیار خلاقانه و هنرمندانه می باشد که سبب شده بازی بیش از پیش جذاب بنظر برسد. استفاده از رنگ های مختلف برای اشکال سبب شده است تا بازیکن در تشخیص اشکال مشکل خاصی نداشته باشد. در هنگام بازی تا سه بار شانس دارید تا اشکال را به درستی فیت کنید ، بعد از سه بار می بازید و رکورد شما تا آن میزان حساب خواهد شد.

تصاویر بازی Fit :

دانلود بازی Fit :

معرفی و دانلود بازی آرکید Fit

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا