معرفی و دانلود بازی مبارزه‌ای Mayhem Combat – Fighting Game

Mayhem Combat – Fighting Game از بازی های جدید اندرویدی در سبک مبارزه ای می باشد که به واسطه ی داشتن بخش تک نفره و چند نفره جالب و هیجان انگیز می تواند برای مدت ها مخاطبین خود را سرگرم نماید.

موبنا – این بازی مبارزه ای فاقد بخشی  داستانی می باشد بلکه شما را به دنیایی از مبارزات جذاب می برد.

Mayhem Combat - Fighting Game
Mayhem Combat – Fighting Game

همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم این بازی مبارزه ای فاقد بخشی مجزا تحت عنوان داستانی می باشد بلکه در بخش تک نفره شما بایستی در چندین مرحله و در چندین استیج مبارزه ای مختلف با حریفان خود مبارزه نمایید و آیتم های مختلفی را کسب کنید. البته در ابتدای بازی وارد یک بخش آموزشی خواهید شد که شما را با کلیت بازی یعنی نحوه مبارزات ، پریدن ، ضربات ویژه و … آشنا می سازد. پس از رد کردن هر کدام از مراحل در بخش تک نفره ، کارت های شخصیت های مختلف مرتبط با مراحل را دریافت خواهید کرد که هر کدام از این شخصیت ها دارای کلاس بندی مختلفی هستند و دارای نقاط قوت و ضعف و همچنین سلاح های مختص به خود می باشند.

Mayhem Combat - Fighting Game
Mayhem Combat – Fighting Game

علاوه بر بخش تک نفره جالب ، بازی دارای بخش چند نفره با حالت های مختلف نیز می باشد. یکی از بخش های چند نفره Free for All نام دارد که کلیه ی بازیکنان در یک محیط بایستی با یکدیگر مبارزه نمایند ، بخش دیگر چند نفره بصورت نبردهای تن به تن می باشد که شما بایستی با حریف خود بصورت یک به یک مبارزه نمایید. طراحی فانتزی و بامزه محبط ها و شخصیت های بازی از نقاط قوت آن می باشد که حس و حال خوب و جدیدی را برای مخاطبین خود به ارمغان می آرود.

تصاویر بازی Mayhem Combat – Fighting Game :

دانلود بازی Mayhem Combat – Fighting Game :

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

دانلود فایل دیتا با لینک مستقیم

نحوه نصب بازی:

– فایل نصبی APK را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و سپس استخراج کنید و پوشه com.tencent.ig را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا