حضور عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه مدیرشعب بانک در استان مرکزی

مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی با حضور مهندس ماهی کار عضو هیات مدیره بانک برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مرکزی، در این مراسم که روز شنبه ۱۷ شهریور در سالن اجتماعات بانک کشاورزی برگزار شد ، مهندس ماهی کار- که به نمایندگی از روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک در این مراسم حضور داشت – اعلام کرد : بر مبنای گزارش مرکز تحقیق و پژوهش مجلس شورای اسلامی، بیش از نیمی از تسهیلات بخش کشاورزی در برنامه پنجم توسعه، توسط بانک کشاورزی پرداخت شده و برای پرداخت این میزان تسهیلات در طول برنامه ششم، ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار میلیارد ریال منابع مالی مورد نیاز است.
وی ضمن اشاره به نقش بانک در توسعه بخش کشاورزی ادامه داد: بانک کشاورزی به واسطه برخورداری از۴۶ میلیون حساب، ۶۰۰ هزار میلیارد ریال منابع در اختیار دارد و پرداخت این میزان تسهیلات در طول برنامه ششم توسعه نیازمند عزم جدی وتلاش کارکنان این بانک و حمایت مسئولان در جذب منابع است.
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی یاد آور شد: بانک کشاورزی سال گذشته ۳۸۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف پرداخت کرده که ۹۲ درصد این تسهیلات در بخش کشاورزی پرداخت شده است.
ماهی کار، میزان منابع بانک کشاورزی در ابتدای انقلاب را ۸۹ صدم درصد از مجموع منابع بانکی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: میزان اعتبارات این بانک پس از جنگ تحمیلی با ایجاد ۳۴۴ شعبه در چهار استان کشور به ۲.۲ درصد افزایش یافت.
وی ادامه داد: اکنون منابع بانک کشاورزی با ایجاد ۱۶۷۲ شعبه در سطح استان ها به ۶.۷۲ از مجموع منابع بانک های کشور افزایش یافته است و ۶۵ درصد منابع مورد نیاز بخش کشاورزی توسط این بانک تامین می شود.
ماهی کار رضایت استفاده کنندگان از خدمات بانک کشاورزی را مورد توجه و چشمگیر اعلام و بانک کشاورزی را خانه مشتریان قلمداد کرد .
شایان ذکر است در این جلسه مهندس ابراهیمی رئیس مجمع نمایندگان استان و مهندس فرخی معاون امور استانداری مرکزی نیز ایراد سخن کرده و از زحمات بانک کشاورزی در حمایت از تولید قدردانی کردند.
این جلسه با قدردانی از زحمات مهندس صناعی مدیر اسبق بانک کشاورزی و معارفه رضائی ،رئیس سابق اداره کل خزانه داری و مبادلات بانک به عنوان مدیر جدید شعب بانک در استان مرکزی به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا