شرکت در قرعه‌کشی بزرگ سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بدون حضور در شعب بانک انصار

بانک‌انصار، به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای شرکت هموطنان عزیز در نهمین مرحله قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، امکان ویژه‌ای را در سایت خود ایجاد کرده است تا با استفاده از آن، افتتاح حساب نمایند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط‌عمومی‌ بانک انصار، باتوجه به استقبال فوق‌العاده مردم برای افتتاح حساب و افزایش موجودی به منظور شرکت در نهمین مرحله قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس انداز، بانک انصار به منظور تسهیل در این امر، امکان ویژه‌ای را در سایت رسمی خود به نشانی www.ansarbank.com ایجاد کرده است تا متقاضیان بتوانند با مراجعه به آن نسبت به افتتاح سپرده قرض الحسنه پس انداز برای خود و خانواده محترمشان اقدام نمایند.
براساس این گزارش، آخرین مهلت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی نهمین مرحله قرعه کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس انداز با حداقل ۵۰ هزارتومان موجودی، ۲۲ شهریور سالجاری تعیین شده است و در ازای هر ۵۰ هزارتومان موجودی در یک روز، یک امتیاز برای صاحب سپرده منظور می‌شود.
شایان ذکر است در نهمین مرحله قرعه کشی سپرده‌های قرض الحسنه پس انداز، ۱۱۰ نفر از دارندگان سپرده‌ها، جایزه هزارمیلیون ریالی دریافت می‌کنند. ۱۱۰ نفر دیگر از جایزه ۲۵ میلیون ریالی به عنوان کمک هزینه خرید صنایع دستی و ۱۱۰ نفر نیز از جایزه ۱۵ میلیون ریالی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برخوردار شده و به هزاران نفر دیگر جوایز نقدی تعلق می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا