رشد بیست‌ونه درصدی اعطای تسهیلات بانک توسعه تعاون

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: عملکرد بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از ۲۹ درصد رشد برخوردار بوده است.

موبنا – به گزارش موبنا، حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در همایش تعاون، راه سوم (تعاون، کشاورزی و روستا) در هتل المپیک تهران گفت: عملکرد کلیه شعب بانک در دو طرح اشتغال پایدار روستایی و اشتغال فراگیر به‌صورت روزانه رصد می‌شود و تلاش بر این است کلیه استان‌ها بر اساس برنامه مشخص ابلاغی حرکت نموده و این طرح‌های ملی را به سرانجام برسانند.
مهدیان افزود: اولین راهبرد از راهبردهای هفتگانه بانک توسعه تعاون در سال جاری پیشبرد مناسب طرح اشتغال پایدار روستایی و اشتغال پایدار فراگیر می‌باشد و بر این اساس شش تفاهم‌نامه با سازمان‌های توسعه‌ای منعقد گردیده است.
مهدیان ضمن اشاره به نقش بانک توسعه تعاون در میان بانک‌ها و موسسات مالی مشمول در طرح اشتغال پایدار روستایی اظهار کرد: بانک آماده همکاری با دستگاه‌های استانی برای اجرای هر چه‌بهتر این دو طرح مهم ملی می‌باشد.
گفتنی است همایش تعاون، راه سوم (تعاون، کشاورزی و روستا) با موضوع نقش تعاونی‌ها در توسعه بخش کشاورزی و اقتصاد روستا در سه محور اشتغال، بهره‌وری، بازار و صادرات، بهره‌وری آب در بخش کشاورزی و توسعه روستایی صبح و عصر چهارشنبه چهاردهم شهریور در هتل المپیک تهران برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا