عذرخواهی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مردم سیستان و بلوچستان برای قطع ارتباط شهری

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با عذرخواهی از مردم سیستان و‌بلوچستان، قول داد حداکثر ظرف یکماه آینده مشکلات ارتباط شهری این منطقه بر طرف شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در سفر اخیر آذری جهرمی وزیر ارتباطات به سیستان وبلوچستان که سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیزاو را همراهی می‌کرد وقتی وی وارد شهرستان سیب از توابع سراوان شد، از گزارش‌های مردمی باخبر شد که وضعیت ارتباطاتی منطقه وضعیت مطلوبی ندارد بطوری که تمام ارتباطات منطقه‌ای بنام آشار با ۲۵ هزار نفر جمعیت به علت قطعی فیبرنوری ۱۰ روزه که کاملاً قطع شده است.
مهندس صدری در جمع شورای اداری شهرستان‌های سیب و سوران نیز، با بیان اینکه شخصاً از مردم عذرخواهی می‌کنم که بابت مشکل پیش آمده در رنج افتادند، گفت: بدون توجه به علت قطعی بوجود آمده، حالا می‌خواهد علتش دزدی باشد یا خرابکاری و یا هر دلیل دیگری، وظیفه ما بعنوان مسوول است که مشکل را حل کنیم تا مردم به زحمت نیفتند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه حداکثر ظرف یکماه آینده مشکلات را حل می‌کنیم. گفت: مسوول ذیربط را به دلیل اهمال در برخورد با چنین مشکلی به حالت تعلیق درمی آید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا