حضور متفاوت آلمان در اکسپو ۲۰۲۰ (+عکس)

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه مذکور در نمایشگاه جهانی اکسپو ۲۰۲۰ که در دبی برگزار خواهد شد، به نمایش گذاشته می شود. اکسپو ۲۰۲۰ از بیستم اکتبر سال ۲۰۲۰ تا دهم آوریل سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

موبنا؛ رکسانا دانیالی – گرفت (Graft) یک استودیو طراحی حرفه ای است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ در لس آنجلس تاسیس شد. در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۴ دو دفتر دیگر نیز به ترتیب در برلین و پکن افتتاح کرد. این استودیو به تازگی از قرارداد خود برای آماده سازی پروژه ای آلمانی رونمایی کرده است. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه مذکور در نمایشگاه جهانی اکسپو ۲۰۲۰ که در دبی برگزار خواهد شد، به نمایش گذاشته می شود. با تمرکز بر پایداری، این طرح متشکل از اتصالاتی شبکه مانند خواهد بود که فضایی منحصر به فرد برای حرکت آزادانه را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد.

حضور متفاوت آلمان در اکسپو ۲۰۲۰ (+عکس)

از طریق این ساختار (اندازه کلی ۷,۴۰۰ sqm)، فضایی گیرا و متمایز برای غرفه مورد نظر خلق خواهد شد. طراحی به گونه ای است که از هر زاویه ای می توان دید کامل به نمایشگاه داشت. حرکت بازدید کنندگان به راحتی امکان پذیر بوده و از هر گونه تراکم اضافی در یک بخش خاص جلوگیری می شود. بدین ترتیب نه تنها بازدید کنندگان تجربه لذت بخش تری از حضور در اکسپو ۲۰۲۰ به دست خواهند آورد، بلکه مدیریت نمایشگاه نیز آسان تر خواهد بود.

حضور متفاوت آلمان در اکسپو ۲۰۲۰ (+عکس)

مهم تر از همه آن که تمامی قطعات و مواد به کار رفته در ساخت غرفه طبق اصول ترکیب و تولید، پس از اتمام نمایشگاه به راحتی قابل جدا سازی خواهند بود. همچنین فرصت تقسیم بندی مواد در گروه های مشابه، روند بازیافتی اصولی و آسان را ممکن خواهد ساخت. همچنین این ساختار قابلیت تغییر پیکربندی برای هماهنگی حداکثری با فضای نمایشگاه را نیز در اختیار دارد. اکسپو ۲۰۲۰ از بیستم اکتبر سال ۲۰۲۰ تا دهم آوریل سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

حضور متفاوت آلمان در اکسپو ۲۰۲۰ (+عکس)

 منبع: پول‌نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا