همایش آموزشی و بازاریابی باجه‌های بانکی روستائی پست بانک استان گیلان برگزار شد

همایش آموزشی و بازاریابی باجه های بانکی روستایی پست بانک استان گیلان با حضور جمعی از مدیران بانک و مسئولان ۳۰۰ باجه بانکی استان در سالن همایش‌های بین المللی شرکت مخابرات استان برگزارگردید.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ دکتر صباغی عضو هیات مدیره در این همایش، فعالیت‌های بانک در ارائه خدمات بانکی به روستاها، پرداخت تسهیلات اشتغالزائی صندوق توسعه ملی و تأمین مالی فعالان حوزه فناوری اطلاعات را موفقیت آمیز خواند و گفت: این بانک در انجام برنامه‌های دولت نقش پررنگی داشته است.
قاسم تندرو مشاور مدیرعامل و مدیریت امور بازرسی و حسابرسی بانک نیز در این مراسم با تأکید بر رعایت قوانین مقررات و دقت لازم در انجام عملیات بانکی گفت: سلامت اداری و صحت انجام عملیات بانکی مهمترین بخش در ارائه خدمات به مشتریان است.
محمدزمان فداکار مدیر شعب استان نیز با تقدیر از حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره برهمت همه مجموعه پست بانک استان جهت نیل به اهداف سپرده ای و رسیدن به شاخص‌های مهم بانک تأکید نمود.
همچنین در ادامه این مراسم سیدحسین ابطحی رئیس اداره کل بانکداری خرد و امور باجه ها بانک به تبیین خدمات جدید به ویژه در حوزه باجه ها اشاره نمود.
گفتنی است: مهندس توکلی مدیرکل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان، سرهنگ فلاح کریمی رئیس پلیس پیشگیری استان و مدیرعامل شرکت استارت آپ مدرن گستر سردارجنگل از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا