احداث فاز دو بیمارستان مهرگان کرمان با مشارکت بانک تجارت

فاز دوم بیمارستان مهرگان کرمان با مشارکت ۲۸۶ میلیارد ریالی بانک تجارت به‌زودی افتتاح می‌شود.

موبنا – به گزارش موبنا، بیمارستان مهرگان به عنوان اولین بیمارستان خصوصی شهر کرمان در سال ۱۳۸۸ با ۵۰ تختخواب به بهره‌برداری رسید. این بیمارستان با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه، خدماتی همچون جراحی ترمیمی اعصاب محیطی، پاراکلینیکی، بخش‌های بستری و ارائه خدمات درمانی و مراقبتی به آحاد مردم مأموریت خود را به انجام می‌رساند.
فاز دوم این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۴۰۷ میلیارد ریال با مشارکت ۲۸۶ میلیارد ریالی بانک تجارت در حال احداث است که تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق برنامه‌ریزی آخر پاییز ۱۳۹۷ به بهره برداری می‌رسد.
فاز دوم بیمارستان مهرگان شامل هفت اتاق عمل، کلینیک ناباروری، کلینیک قلب و عروق، سی تی اسکن، دیالیز و .. است که مجموعا ۱۵۰ تخت به تخت‌های قبلی این بیمارستان می‌افزاید.
با بهره‌برداری از این فاز برای ۱۳۶۸ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود و مجموع شاغلین این بیمارستان به ۱۵۶۵ نفر خواهد رسید.
در حال حاضر حدود ۲۲۶ مرکز پزشکی بیمارستان، داروخانه، درمانگاه،کلینیک و… در سراسر کشور جزو مشتریان اصلی بانک تجارت هستند. همچنین ۲۴ شعبه و باجه نیز در بیمارستان‌های مختلف قرار دارد و بانک تجارت بانک سازمانی آنها محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا