معرفی و دانلود RoughAnimator اپلیکیشن ساخت انیمیشن

RoughAnimator از اپلیکیشن های جالب و کاربردی برای علاقمندان ساخت انیمیشن می باشد ، این اپلیکیشن ساخت انیمیشن به گونه ای طراحی گردیده است که افراد حرفه ای و مبتدی در طراحی انیمیشن می توانند از آن استفاده کنند و انیمیشن های کوتاه مورد علاقه ی خود را بسازند.

موبنا – این اپلیکیشن با قرار دادن ابزارهای مختلفی و لایه های نامحدود به شما این امکان را می دهد تا انیمیشن های به مدت زمان و طول دلخواه خود بسازید و انواع مختلف افکت ها را نیز در آن ها اعمال نمایید. همچنین انواع قلم و رنگ ها در این اپلیکیشن گنجانده شده است که به کاربران این امکان را می دهد تا رسم نقاشی و کنترل لایه های مختلف از انیمیشن برای آن ها آسان شود. یکی از قابلیت های جالبی که این برنامه دارد امکان اضافه کردن صدا به انیمیشن ها می باشد بدین صورت که شما می توانید یک فایل صوتی را به انیمیشن اضافه کنید و آن را با حرف زدن شخصیت های انیمیشن خود همگام سازی نمایید.

RoughAnimator
RoughAnimator

این اپلیکیشن از انواع قلم های Galaxy Note S-Pen نیز پشتیبانی می کند که این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از قلم گوشی نوت خود به راحتی نقاشی های انیمیشن خود را طراحی نمایید.امکان کنترل فرکانس و رزولوشن نیز در این اپلیکیشن فراهم شده است و همچنین  تنظیم فاصله ی زمانی بین هر کدام از لایه های ایجاد شده برای انیمیشن نیز فراهم گردیده است که به کاربران این امکان را می دهد تا مدت زمان انیمیشن خود را هر چقدر که می خواهند تنظیم نمایند. انیمیشن های ساخته شده توسط این اپلیکیشن را می توان به اپلیکیشن های حرفه ای تر همانند Adobe Flash/Animate, After Effects و Toon Boom Harmony وارد نمود و تغییرات دیگری بر روی آن ها اعمال نمود.

تصاویر اپلیکیشن RoughAnimator :

دانلود اپلیکیشن RoughAnimator :

دانلود اپلیکیشن با لینک مستقیم نسخه ۱.۶

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا