تلاش برای ایجاد ارتباطات پایدار به همراه کیفیت بالای شبکه ارتباطی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در سفر به شهرستان سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان در ادامه‌ی افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مخابراتی اظهار داشت: تضمین کیفیت بالای شبکه ارتباطی و پشتیبانی و نگهداری ۲۴ ساعته از اولویت‌های شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با تشریح اهمیت گسترش و اهمیت توسعه در روستاها و مناطق محروم خاطرنشان کرد: پوشش حداکثری ارتباطات ثابت و سیار در سراسر کشور ازجمله اهداف مهم است، بدین منظور شاخص‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان بهبود قابل ملاحظه ای خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به لزوم افزایش پوشش ارتباطی شهرها و جاده‌های استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تعهد داریم تا تعداد روستاها و شهرها دارای ارتباطات مناسب و کامل در استان سیستان و بلوچستان را افزایش دهیم.
وی در پایان با اشاره به اهمیت پوشش سراسری ارتباطات خاطرنشان کرد: از قطعی‌های موردی پیش‌آمده عذرخواهی می‌کنیم و با تلاش بیشتر و شبانه‌روزی تمام همکاران به دنبال این هستیم که هیچ‌گونه قطعی در ارتباطات مخابراتی نقاط مختلف کشور ایجاد نشود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا