تجربه کاربری متفاوت با EMUI 9.0، رابط کاربری جدید و هوشمند هوآوی

هوآوی در IFA 2018 اعلام کرد نسخه جدید رابط کاربری این شرکت با نام EMUI 9.0 به زودی منتشر خواهد شد. EMUI 9.0 مبتنی بر آخرین سیستم عامل آندروید یعنی Android Pie با رابط کاربری متفاوت خود تجربه کاربری جدیدی به کاربران ارائه می کند.

موبنا – Huawei بسیاری از امکانات نسخه جدید رابط کاربری خود را بهبود بخشیده تا تعداد مراحلی که کاربر برای انجام عملیات مورد نیاز خود به انجام می رساند به حداقل برسد. به گفته این شرکت به طور کلیEMUI 9.0 به میزان ۱۲.۹درصد سریع تر از نسخه های قبلی خود عمل کرده و از سرعت بالاتری برای اجرای برنامه ها پشتیبانی می نماید. به عنوان مثال در این رابط کاربری برنامه پرطرفدار اینستاگرام ۱۲ درصد و Spotify به میزان ۱۱درصد سریعتر نسبت به نسخه های قبلی اجرا می شوند. EMUI 9.0 با ترکیب با پردازنده جدید هوآوی یعنی Kirin 980 که در IFA امسال در برلین رونمایی شد، یک تجربه بی نظیر کاربری را در سری گوشی های آیندهHUAWEI Mate 20 به کاربران ارائه می دهد.

تجربه کاربری متفاوت با EMUI 9.0، رابط کاربری جدید و هوشمند هوآوی

دکتر وانگ، مدیر ارشد بخش مهندسی نرم افزارHuawei در رویدادی با حضور رسانه ها در IFA 2018 در ارتباط با این رابط کاربری گفت: “گوشی های هوشمند امروزه به ویژگی های گوناگون مجهز شده اند تا بتوانند نیازهای روزمره کاربران را برطرف کنند. بسیاری از کاربران نیز از ویژگی های بیش از حد پیچیده نسخه های جدید رابط کاربری گوشی خود ابراز ناراحتی کرده اند. برای این منظور، ما قصد داریم یک نسخه از EMUI را ارائه دهیم که به مشتریان در بهبود و تسهیل کیفیت زندگی کمک می کند. EMUI 9.0 با هدف ایجاد یک تجربه لذت بخش و ساده و سازگار با نیازهای کاربران به دنیا آمده است. علاوه بر این، با معرفی EMUI 9.0، Huawei یکی از اولین سازندگان گوشی است که یک سیستم عامل سفارشی بر پایه Android Pie ارائه می دهد که این نشان از ارتباط نزدیک ما با گوگل دارد.”

EMUI 9.0 همراه با GPU Turbo 2.0، نسل دوم فن آوری تقویت پردازش گرافیکی اختصاصی Huawei عرضه می شود تا از بازدهی بیشتر در بازی ها و سایر نرم افزارها با پردازش گرافیکی سنگین به خوبی پشتیبانی کند. این راه حل هوشمندانه می تواند همزمان با کاهش مصرف انرژی، باعث افزایش عملکرد دستگاه در حوزه پردازش گرافیکی شود.

یکی دیگر از ویژگی های مهم EMUI 9.0 قابلیت HiVision است، که دوربین را قادر می سازد تا مکان های مشهور و حتی نقاشی های معروف را با هوش مصنوعی شناسایی کند. در این رابط کاربری پیشرفته، کاربر به سادگی با حرکت دوربین گوشی به سمت سوژه مورد علاقه خود، اطلاعات مختلفی از آن را دریافت می کند. EMUI 9.0 دارای یک سیستم امنیتی جدید نیز هست که در آن کاربران می توانند رمز عبور خود را با تشخیص چهره یا اثر انگشت برای سرویس های مختلف ذخیره کرده و هر زمان که به آنها نیاز دارند، از آن بهره گیری نمایند.

تجربه کاربری متفاوت با EMUI 9.0، رابط کاربری جدید و هوشمند هوآوی

رابط کاربری اختصاصی جدید هوآوی دارای یک داشبورد دیجیتال جدید به نام Digital Balance است که میزان سنجش استفاده دستگاه را دنبال می کند و کاربران را قادر می سازد سهمیه ای مشخص برای استفاده از هر برنامه را تعیین کنند. همچنین برنامه Wind Down به کاربران کمک می کند تا قبل از خواب آرامش بیشتری داشته باشند.

تجربه کاربری متفاوت با EMUI 9.0، رابط کاربری جدید و هوشمند هوآوی

به گفته هواوی در حال حاضر نسخه اولیه یا بتای این رابط کاربری برای ثبت نام کاربران اروپایی و به تدریج سایر کاربران در سراسر دنیا در دسترس قرار گرفته است. در آینده ویژگی های جدیدتری در ارتباط با این رابط کاربری همزمان با رونمایی از سری HUAWEI Mate 20 معرفی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا